Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Αθωώθηκα από το εφετείο για την κατηγορία ότι δεν είχα αποξηλώσει αγωγό ομβρίων στην περιοχή Λάκα Ρήγα στα Μελίσσια

Πριν από 18 μήνες είχα καταδικαστεί σε 10 μήνες φυλακή με αναστολή, επειδή δεν είχα αποξηλώσει τον αγωγό ομβρίων στην περιοχή Λάκα Ρήγα. Είχα δικαστεί ερήμην καθότι η κλήση είχε δωθεί στο Δημαρχείο, αλλά η σημερινή διοικηση δεν έκρινε σκόπιμο να με ενημερώσει. Έτσι δεν ήμουν παρών στο δικαστήριο να υπερασπιστώ τις πράξεις μου. (Φυσικά ο κ. Στεργιου και τα παπαγαλάκια του είχαν διαδώσει στους πάντες την ποινή μου, χωρίς να λένε το λόγο, αφήνοντας τον καθένα να νομίζει ότι θέλει).

Το δικαστήριο σημερα δικαίωσε την επιλογή μου να μην αποξηλώσω τον αγωγό. Δέχθηκε ότι έκανα ότι μπορούσα να τον νομιμοποιήσω.

Για την ιστορία ο αγωγός είχε μπει (σωστά) το 1998 από τη διοίκηση Μητροπουλου. Αν τον ξηλωναμε, θα πλημμυρίζε η περιοχη κάθε φορά που θα έβρεχε και θα χρεώναμε το Δημο με δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Για ακόμη μια φορά δικαιώνεται η στάση ζωής που έχω για το ρόλο των αιρετών. Πρεπει για το συμφέρον των πολιτών να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και να υπερασπίσουν την κοινή λογική, ακόμα κι αν αυτό τους οδηγεί στα δικαστήρια. Εκεί η ελληνική δικαιοσύνη έχει το λόγο και βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.