Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Η υλοποίηση της αγοράς από το Δήμο του οικοπέδου έναντι του κολυμβητηρίου, αποτελεί πραγματοποίηση ενός οράματος του προηγούμενου Δημοτικού Συμβουλίου Μελισσίων. Ο κ. Στεργίου, που απλά ολοκλήρωσε τη διαδικασία, δεν βρήκε να πει μια καλή κουβέντα για αυτό αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά το ναρκισσισμό του και την εμπάθειά του

Η υπογραφή του συμβολαίου για την απόκτηση από το Δήμο του οικοπέδου έκτασης 1,6 στρεμμάτων έναντι του κολυμβητηρίου Μελισσίων που ανήκει στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, αποτελεί αναμφίβολα θετική εξέλιξη μιας διαδικασίας που είχε ξεκινήσει πέντε χρόνια πριν από τη διοίκηση του Μανώλη Γραφάκου και το Δημοτικό Συμβούλιο Μελισσίων.
Θυμίζουμε ότι:
              Στο οικόπεδο είχε επιβληθεί απαγόρευση έκδοσης οικοδομικής άδειας με απόφαση του Δ.Σ. Μελισσίων το 2007 μετά από εισήγηση της διοίκησης του Μανώλη Γραφάκου.
              Η επιβολή του πράσινου τέλους ως δυνατότητας απόκτησης γης έγινε με απόφαση του Δ.Σ. μετά από εισήγηση της διοίκησης του Μανώλη Γραφάκου.
              Η απευθείας αγορά του οικοπέδου από το Ταμείο Παρακαταθηκών σε άτοκες μηνιαίες δόσεις είχε συμφωνηθεί μεταξύ του Μανώλη Γραφάκου και του Προέδρου του Ταμείου Παρακαταθηκών κ. Αλέξανδρου Αντωνόπουλου, ώστε ο Δήμος μας να μην επιβαρυνθεί με πρόσθετα δάνεια και τόκους.
              Για την υλοποίηση της αγοράς είχε γίνει από τη διοίκηση του Μανώλη Γραφάκου η προβλεπόμενη από το Νόμο εκτίμηση του Σώματος των Ορκωτών εκτιμητών, εκτίμηση που αποτέλεσε τελικά και το τίμημα που συμφωνήθηκε με το Ταμείο Παρακαταθηκών για την αγορά του οικοπέδου.
Ο κ. Στεργίου παρέλαβε τη σκυτάλη με την αγορά ήδη συμφωνημένη και όλες τις διαδικασίες μεταξύ Δήμου και Ταμείου Παρακαταθηκών τακτοποιημένες. Προχώρησε και καλώς έκανε, στην υλοποίηση της αγοράς  μετά τη σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η χθεσινή ανακοίνωση που εξέδωσε, αποτυπώνει για μια ακόμα φορά την εμπάθειά του στην πρώην διοίκηση του Δήμου Μελισσίων και τον επικίνδυνο παραληρηματικό ναρκισσισμό του. Όσο για το έργο του ιδίου που επικαλείται, θυμίζουμε ότι για ανάλογα θέματα είναι μηδενικό, με βασικότερο ζήτημα την πλατεία του Αγίου Τιμοθέου στην Πεντέλη που επί 14 χρόνια ο Δήμος αδυνατεί να αποκτήσει. Ας αφήσει λοιπόν την προπαγάνδα του.  Έχει κουράσει.
Σημασία έχει ότι το οικόπεδο αποκτήθηκε, ένα όραμά μας για το οποίο εργαστήκαμε και φέραμε αποτέλεσμα υλοποιήθηκε.
Προχωράμε μπροστά και αφήνουμε τον κ. Στεργίου και τις εμμονές του στο περιθώριο. Άλλωστε ποιος θα ασχολείται μαζί του σε 20 μήνες… Θα αποτελεί θλιβερό παρελθόν…

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Μετά την αύξηση της χρηματοδότησης που εξασφάλισε η ΚΕΔΕ για την επιδότηση των μητέρων στους παιδικούς σταθμούς, επιπλέον επιδοτούμενες 200 θέσεις αναλογούν στο Δήμο μας

Μετά την επιτυχή διαπραγμάτευση της Κεντρικής 'Ένωσης Δήμων Ελλάδος με το Υπουργείο Απασχόλησης, αυξήθηκαν σημαντικά οι επιδοτούμενες από την ΕΕΤΑΑ θέσεις για τους παιδικούς σταθμούς των Δήμων της Αττικής, όπως άλλωστε είχαμε ενημερώσει πριν μερικές μέρες.

Όπως πληροφορηθήκαμε από το δημοτικό σύμβουλο του Συνδυασμού μας κ. Βλάσση Σιώμο, μέλος του Δ.Σ. της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, που μετείχε ενεργά στις διαπραγματεύσεις με το Υπουργείο, μετά τη νέα κατανομή, οι επιπλέον μητέρες που δικαιούνται επιδότηση για τους παιδικούς σταθμούς του Δήμου μας ανέρχονται σε 191 για τους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς και 9 για τους ιδιωτικούς.

Η εξέλιξη αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική και πιστώνεται στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ για την επιτυχή διαπραγμάτευση που έκαναν με το Υπουργείο.

Ερώτηση σχετικά με τα προγράμματα που κατέθεσε ο Δήμος Πεντέλης στο ΕΣΠΑ για χρηματοδότηση απέστειλε στη διοίκηση ο Συνδυασμός μας

Αίτημα για τη χορήγηση των στοιχείων των προγραμμάτων που κατέθεσε ο Δήμος Πεντέλης για χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, απεύθυνε στη Διοίκηση ο Συνδυασμός μας.
Η ερώτηση έχει ως εξής:
 
Προς Δήμαρχο Πεντέλης κ. Στεργίου Δημήτρη
Αιτούμεθα στα πλαίσια της άσκησης των καθηκόντων μας να μας χορηγήσετε:
α) αντίγραφα των αιτήσεων χρηματοδότησης και τους αριθμούς πρωτοκόλλου των τεχνικών δελτίων, των τεσσάρων έργων που κατατέθηκαν για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ ή σε άλλους φορείς συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων (ΕΕΤΑΑ, κλπ.) σύμφωνα με τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου της 26ης Μαρτίου 2012.
β) αντίγραφο της αίτησης χρηματοδότησης, του τεχνικού δελτίου, καθώς και τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης (αν έχει υποβληθεί), για χρηματοδότηση έργων του Δήμο μας από το Πράσινο Ταμείο με βάση την Πρόσκληση του τελευταίου της 2/5/2012.
 

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Θα αυξηθούν οι θέσεις στους Παιδικούς Σταθμούς της Αττικής που επιδοτούνται από την ΕΕΤΑΑ, μετά τη συμφωνία Υπουργείου Απασχόλησης και Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας. Εκτιμούμε ότι οι νέες θέσεις που θα δικαιούται ο Δήμος μας θα ξεπεράσουν τις 100


Σε συμφωνία κατέληξαν το Υπουργείο Απασχόλησης και η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας ώστε να υπάρξουν πρόσθετοι πόροι για επιδότηση στις μητέρες των παιδιών που θα φιλοξενηθούν στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς της Αττικής, ώστε τελικά οι επιδοτούμενες θέσεις να αυξηθούν σημαντικά.

Με βάση τη συμφωνία, η Αττική θα ενισχυθεί επιπλέον με 30 εκατ. ευρώ περίπου, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρξουν επιπλέον 11.500 θέσεις, από τις 3.790 που είχαν αρχικά εγκριθεί.

Σε ότι αφορά το Δήμο μας, εκτιμούμε ότι μετά τα νέα δεδομένα θα υπάρξουν αναλογικά επιπλέον τουλάχιστον 100 θέσεις, από τις 39 θέσεις που είχαν επιλεγεί αρχικά.

Σημειώνουμε ότι Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος και μέλος του Δ.Σ, αυτής είναι ο δημοτικός σύμβουλος του Συνδυασμού μας κ. Βλάσσης Σιώμος, ο οποίος και μετέχει ενεργά σε όλες τις ανωτέρω διαπραγματεύσεις της ΚΕΔΕ με το Υπουργείο Απασχόλησης.


Ξανά στο προσκήνιο το επικείμενο κλείσιμο του Νοσοκομείου Παπαδημητρίου. Ο Δημήτρης Σταυρόπουλος έφερε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο


Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 28 Αυγούστου, ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Δημήτρης Σταυρόπουλος, έθεσε για λογαριασμό του Συνδυασμού μας, το φλέγον θέμα του πιθανού κλεισίματος του 1ου Θεραπευτηρίου του ΙΚΑ (του γνωστού σε όλους μας Νοσοκομείου Παπαδημητρίου, που λειτουργεί στα Μελίσσια), ζητώντας από τη Δημοτική Αρχή και από τους συναδέλφους του να αντιδράσουν.

Το συγκεκριμένο Νοσοκομείο, ιδρύθηκε το 1933 και έχει ιδιαίτερη σημασία για την περιοχή μας και τους κατοίκους της, που βλέπουν την ποιότητα υγείας στα Μελίσσια και στην Πεντέλη, να υποβαθμίζεται σημαντικά, μετά και τις φήμες για κλείσιμο και του Νοσοκομείου Τσαγκάρη, γεγονός που καθιστά εντελώς ανεπαρκείς τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας.

Η πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου, είπε ότι η τοποθέτησή του κ. Δ. Σταυρόπουλου κατεγράφη…  Οι ενέργειες όμως που πρέπει να γίνουν, θα γίνουν;

Εμείς από την πλευρά μας, με όσες δυνάμεις έχουμε θα κάνουμε ότι είναι δυνατό για την παραμονή των Νοσοκομείων στην πόλη μας.

Δείτε την τοποθέτηση του κ. Σταυρόπουλου εδώ:
http://www.thessi.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=9710:-------lr-video&catid=185:2011-01-02-18-27-11&Itemid=1014