Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Mεγάλη συγκέντρωση στα Μελίσσια (αναδημοσίευση από το parapolitika.gr)

Μύρισε....αυτοδιοικητικές εκλογές!
Mεγαλύτερη από το αναμενόμενο ήταν η ανταπόκριση των Μελισσωτών στο κάλεσμα του Μανώλη Γραφάκου και του Συνδυασμού του "Η Πεντέλη στο ύψος της" . Το πολιτιστικό κέντρο Μελισσίων γέμισε δίνοντας άρωμα αυτοδιοικητικών εκλογών.

Ο πρώην Δήμαρχος Μελισσίων στηλίτευσε τη διοίκηση Στεργίου λέγοντας ότι δεν κάνει τίποτε και δεν λύνει κανένα μεγάλο θέμα του Δήμου. Σημείωσε ότι έχει καταργήσει δομές όπως το ιατρείο, το πολιτιστικό κέντρο το θερινό κινηματογράφο, ενώ τόνισε ότι η καθαριότητα και η καθημερινότητα την πόλη έχει επιβαρυνθεί. Αναφέρθηκε στην απουσία του Στεργίου από τον αγώνα κατά των φωτοβολταϊκών και είπε ρητά στους παρευρισκόμενους ότι Στεργίου κοροϊδεύει τον κόσμο και λέει συνειδητά ψέματα, καλώντας τους από εδώ και εμπρός να μην λαμβάνουν υπόψη τους τα λεγόμενά του.

Η ομιλία του Γραφάκου μάλιστα θύμισε και ...προεκλογική περίοδο αφού μίλησε για το όραμα του για την πόλη, που δεν είναι άλλο από τη δημιουργία μιας μεγάλης συμμαχίας. Η ανταπόκριση και το χειροκρότημα του κόσμου έδειξε πως σε αυτή την συγκυρία για την χώρα, οι επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον ,αφού οι τοπικές κοινωνίες έχουν μπροστά τους μια μεγάλη πρόκληση.

 Δείτε τη δημοσίευση εδώ

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Υπόθεση Κοιμητηρίου Μελισσίων. Ο κ. Στεργίου ήταν ανύπαρκτος, η δικαστική απόφαση βασίστηκε στην αναφορά μας στην αποκεντρωμένη διοίκηση Αττικής και ο κ. Στεργίου λέει ότι οι αγώνες του δικαιώθηκαν!! Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια!!

Κατανοώ την εμπάθεια που έχει ο κ. Στεργίου στο πρόσωπό μου. Είναι γνωστή πλέον στους πάντες.

Κατανοώ τις εμμονές του και το γεγονός ότι λέει συνειδητά ψέματα. Αυτός είναι ο χαρακτήρας του και οι πρακτικές του.

Κατανοώ ότι κάθε φορά που βρίσκεται σε δύσκολη θέση, παραληρεί σε βαθμό που αγγίζει την ψυχική διαταραχή!

Δεν κατανοώ όμως πώς πανηγυρίζει ότι οι αγώνες του για το κοιμητήριο Μελισσίων δικαιώθηκαν, τη στιγμή που δεν έκανε τίποτε και η δικαστική απόφαση του ειρηνοδικείου Αμαρουσίου αναφέρει ρητά:

"Συνεκδικάζει την ανακοπή με την προφορικά ασκηθείσα πρόσθετη παρέμβαση υπέρ του ανακόπτοντος. (Αφορά την παρέμβαση που έκανε η κα Κοσμοπούλου)
Αναστέλλει την συζήτηση της υπόθεσης έως ότου εκδοθεί από την αρμόδια διοικητική αρχή και συγκεκριμένα του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής απόφαση που δεν θα μπορεί να προβληθεί, επί του από 08/08/2012 και υπ' αριθ. πρωτ. 41793/37158/14-09-2012 υπό ζητήματος του πρώην Δημάρχου Μελισσίων, ως επικεφαλής μείζονος μειοψηφίας του Δήμου Πεντέλης (πρώην Δήμου Μελισσίων)."


Τι μπορεί να πει κανείς, ο ορισμός του ψέματος και της παραποίησης της πραγματικότητας!!

Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια!!

Υ.Γ. Στα ψέματα του κ. Στεργίου έχουμε απαντήσει πολλές φορές και οι απαντήσεις μας είναι ανηρτημένες στην ιστοσελίδα μας. Δεν ασχολούμαστε άλλο με την αστεία και ανούσια προπαγάνδα του και τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας που συστηματικά επιχειρεί.

Εξαιρετικά μεγάλη συμμετοχή των Μελισσιωτών στη συγκέντρωση του Συνδυασμού μας. Αυτοκριτική πρέπει να κάνουν όλοι για τα λάθη που έγιναν και έφεραν την ανίκανη διοίκηση Στεργίου στα Μελίσσια. Ξεκινάμε μια νέα αρχή με όλες τις υγιείς δυνάμεις της πόλης. Σε 18 μήνες ο Στεργίου τελειώνει

 


Πολύ μεγαλύτερη από το αναμενόμενο ήταν η ανταπόκριση των Μελισσωτών στο κάλεσμα του συνδυασμού μας. Το πολιτιστικό κέντρο Μελισσίων γέμισε ασφυκτικά και άλλος τόσος κόσμος ήταν από έξω, κάτι που μας ανάγκασε να βγάλουμε μεγάφωνο προκειμένου οι πολίτες να ακούσουν την ομιλία μου.



Για εμένα η εκδήλωση αυτή ήταν ένα νέο μεγάλο ξεκίνημα. Και το ξεκίνημα αυτό είχα τους πολίτες κοντά. Τους ευχαριστώ θερμά!



Οι πολίτες πλέον στα Μελίσσια βλέπουν την υποβάθμιση της πόλης τους. Βλέπουν ότι η τετραετία Στεργίου είναι μια χαμένη τετραετία. Βλέπουν ότι η διοίκηση Στεργίου δεν κάνει τίποτε, δεν λύνει κανένα μεγάλο θέμα του Δήμου, βλέπουν ότι έχουν καταργηθεί σημαντικές δομές της πόλης όπως το ιατρείο, το πολιτιστικό κέντρο, ο θερινός κινηματογράφος, βλέπουν ότι η καθαριότητα και η καθημερινότητα στην πόλη έχει επιβαρυνθεί.



Οι πολίτες είδαν τον κ. Στεργίου να είναι απών από τον αγώνα κατά των φωτοβολταϊκών.
Οι πολίτες έχουν καταλάβει το λαϊκισμό του και ότι ο κ. Στεργίου κοροϊδεύει τον κόσμο λέγοντάς τους συνειδητά ψέματα. Από εδώ και εμπρός ελάχιστοι θα λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους τα λεγόμενά του.

Νομίζω δε, ότι ο κ. Στεργίου δεν διαθέτει την ψυχική και πνευματική επάρκεια να κατέχει τη θέση του Δημάρχου.


Αιρετοί και πολίτες πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας

Στην ομιλία μου αναφέρθηκα ότι λάθη όλων μας έφεραν τη διοίκηση Στεργίου στα Μελίσσια. Πρέπει όλοι να κάνουμε αυτοκριτική με στόχο τα λάθη που έγιναν να μην επαναληφθούν.

Σε ότι μας αφορά έχουμε καταγράψει τα λάθη μας σε τρεις άξονες:

1) Η συγκρότηση του ψηφοδελτίου του 2006, χωρίς προηγούμενη προγραμματική δέσμευση,

2) Το γεγονός ότι δεν εξαντλήσαμε τα περιθώρια για συναίνεση με την αντιπολίτευση στη θητεία μας στο Δήμο Μελισσίων.

3) Κάναμε λάθη διοικητικού χαρακτήρα με μεγαλύτερο την ύπαρξη πολλών κοινωφελών επιχειρήσεων, που είχε ως αποτέλεσμα διοικητικές αδυναμίες σε δύο από αυτές, ενώ όταν το ελεγκτικό συνέδριο περιόρισε τις δυνατότητες του Δήμου να χρηματοδοτεί τις κοινωφελείς επιχειρήσεις, έπρεπε να περιορίσουμε τη δραστηριότητά τους, ώστε να μην υπήρχαν απλήρωτοι άνθρωποι που πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους.

Τέλος εκτιμώ ότι μπορούσε να γίνει ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια σε επίλυση θεμάτων καθημερινότητας.

Αυτά είναι τα λάθη που εγώ και οι συνεργάτες μου έχουμε αξιολογήσει. Όμως οι συμπολίτες μας στα Μελίσσια έχουν τη δυνατότητα μέχρι 31/3/2013 να μας επισημάνουν λάθη της θητείας του μέσα από την ιστοσελίδα του συνδυασμού μας www.manolisgrafakos.gr .

Όμως πρέπει και οι πολίτες να δουν κι αυτοί τα λάθη στην επιλογή τους. Επιλογή που αντί να αξιολογήσει θετικά ένα σημαντικό έργο και μια προοπτική για την πόλη, αξιολόγησε ως σημαντικότερα θέματα μικρότερα, ή ιδιοτελή.

Πρέπει να δημιουργηθεί σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες που θα βασίζεται στην ειλικρίνεια και την έλλειψη λαϊκισμού. Οι πολίτες πρέπει να είναι έτοιμοι να ακούσουν την αλήθεια και να δουν το μεγάλο όραμα και όχι να στέκονται σε στιγμιαίες συνθήκες.


Η αυτοδιοίκηση που στέκεται δίπλα στον πολίτη είναι η απάντηση στο μνημόνιο

Αποτελεί πεποίθησή μου ότι η τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί να απαντήσει στα σημερινά αιτήματα των πολιτών, μπορεί να αποτελέσει την απάντηση στο μνημόνιο μέσα από τη δημιουργία ενός δικτύου κοινωνικής προστασίας για τους δημότες.

Αυτή την αυτοδιοίκηση οραματίζομαι.

Στο εξής θα προσπαθήσω να δημιουργηθεί μια μεγάλη συμμαχία αιρετών και πολιτών που θα αναλάβει το Δήμου μετά το τέλος της διοίκησης της αδράνειας, της διοίκησης Στεργίου. Αυτό έχει ανάγκη η πόλη. Μια διοίκηση που θα στηρίζεται σε μεγάλη πλειοψηφία πολιτών και θα έχει στο πλευρό της σχεδόν το σύνολο του δημοτικού συμβουλίου πάνω στα μεγάλα θέματα του Δήμου και των πολιτών.
Πρέπει να δημιουργήσουμε μια μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία που θα έχει την τόλμη να κάνει τομές και ρίξεις, μια πλειοψηφία που θα διαμορφώσει μια αυτοδιοίκηση με κοινωνικό πρόσωπο που στέκεται δίπλα στον πολίτη.

Αυτή την αυτοδιοίκηση οραματίζομαι να δημιουργήσουμε στην πόλη μας, αυτή η αυτοδιοίκηση θα είναι δίπλα στο πλευρό των πολιτών που σήμερα βιώνουν έντονα την οικονομική κρίση. Αυτή είναι και η απάντηση της κοινωνίας στο μνημόνιο.

Μπορείτε να δείτε την ομιλία μου στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελισσίων εδώ.

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: Ανοικτή Εκδήλωση του Συνδυασμού μας την Κυριακή 4 Νοεμβρίου στις 11 πμ στο Πολιτιστικό Μελισσίων

Ανοικτός διάλογος από το Συνδυασμό μας για τα μεγάλα θέματα των Μελισσίων
Η πρώτη ανοικτή εκδήλωση του Συνδυασμού μας με θέμα:
Ξεκινάμε μία νέα αρχή
Μαζί να δώσουμε τέλος στη χαμένη τετραετία
Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012
Ώρα 11:00 π.μ.

Πολιτιστικό Κέντρο Μελισσίων (17ης Νοεμβρίου 17)

Κοιμητήριο Μελισσίων: Το ειρηνοδικείο Αμαρουσίου βασιζόμενο στην παρέμβασή μας και στην αναφορά του Μανώλη Γραφάκου στον Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, δεν έκανε δεκτό το αίτημα του δασαρχείου για την αποβολή του Δήμου από το χώρο. Αποδείξαμε πως η γνώση των θεμάτων και η υπεύθυνη στάση βοηθά το Δήμο, σε αντίθεση με τους λαϊκισμούς Στεργίου. Ανοίγει πλέον ο δρόμος για την οριστική επίλυση του θέματος

Όπως είναι γνωστό ο προηγούμενος Γεν. Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, κ. Λιακόπουλος Ηλίας, είχε υπογράψει πρωτόκολλο διοικητικής αποβολής του Δήμου από το κοιμητήριο Μελισσίων.
Στο δικαστήριο του περασμένου Ιουλίου, που αναβλήθηκε, η κα Νατάσα Κοσμοπούλου ως δικηγόρος άσκησε πρόσθετη παρέμβαση υπέρ του Δήμου, για λογαριασμό του Συνδυασμού μας και για λογαριασμό του κ. Γιάννη Σαφλιάνη, που εκείνη τη στιγμή εκπροσωπούσε το συνδυασμό του κ. Παπακωνσταντίνου.
Στο δικαστήριο που έγινε τον Σεπτέμβριο, η ανωτέρω παρέμβαση ενισχύθηκε με την κατάθεση της από 8/8/2012 αναφοράς - αιτήματος του Μανώλη Γραφάκου στο νέο Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής κ. Δημήτριο Καλογερόπουλο.
Το δικαστήριο με την απόφασή του, ανέστειλε τη συζήτηση της υπόθεσης με βασικό και κύριο σκεπτικό, ότι πρέπει να απαντήσει (και μάλιστα τελεσίδικα) ο Γεν. Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, στην αίτηση - αναφορά του πρώην Δημάρχου Μελισσίων, Μανώλη Γραφάκου.
Η απόφαση έχει ως εξής:
"Συνεκδικάζει την ανακοπή με την προφορικά ασκηθείσα πρόσθετη παρέμβαση υπέρ του ανακόπτοντος (Δήμου Πεντέλης).
Αναστέλλει την συζήτηση της υπόθεσης έως ότου εκδοθεί από την αρμόδια διοικητική αρχή και συγκεκριμένα του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής απόφαση που δεν θα μπορεί να προβληθεί, επί του από 08/08/2012 και υπ' αριθ. πρωτ. 41793/37158/14-09-2012 υπό ζητήματος του πρώην Δημάρχου Μελισσίων, ως επικεφαλής μείζονος μειοψηφίας του Δήμου Πεντέλης (πρώην Δήμου Μελισσίων)."
Με την υπεύθυνη στάση μας και τις ενέργειές μας, αποδείξαμε για μια ακόμα φορά ότι πάνω από όλα βάζουμε το συμφέρον του Δήμου. Αποδείξαμε ότι τα θέματα αντιμετωπίζονται υπεύθυνα και όχι με λαϊκίστικες φωνασκίες και ανούσια αυτοπροβολή, όπως έκανε ο κ. Στεργίου για το συγκεκριμένο ζήτημα. Αν εμείς δεν είχαμε κάνει παρέμβαση, πιθανά να είχαμε αρνητικό αποτέλεσμα με συνέπεια να μπορεί να κινηθεί η διαδικασία διοικητικής αποβολής του Δήμου από το νεκροταφείο Μελισσίων.
Εκτιμούμε ότι μετά την κατ' αρχήν δικαστική απόφαση, δεν υπάρχει κίνδυνος αποβολής του Δήμου από το χώρο, ενώ ανοίγει δρόμος για την οριστική επίλυση του προβλήματος. Σε ότι μας αφορά, θα συνεχίσουμε μεθοδικά τις παρεμβάσεις μας με στόχο την οριστική επίλυση του θέματος. Τις επόμενες μέρες θα προβούμε σε συγκεκριμένες κινήσεις προς την κατεύθυνση αυτή.