Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Κοινή καταδίκη και καταγγελία των συνδυασμών "Η Πεντέλη στο Ύψος της", "Ανθρώπινη Πολιτεία", "Πεντέλη εν δράσει" και του ανεξάρτητου Δημοτικού Συμβούλου Λάζου Βασίλη για την απαράδεκτη συμπεριφορά του Αντιδημάρχου κ. Κοντουλάκου Ελευθέριου απέναντι στο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Λάζο Λεωνίδα

Η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 10/12/2012, ήταν ακόμα μια συνεδρίαση που σημαδεύτηκε από ασχήμιες και χυδαίες εκφράσεις από δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας  και αντιδήμαρχο, που σαν αποτέλεσμα είχαν την αποχώρηση όλων των παρατάξεων της αντιπολίτευσης,  παρ ότι  η ημερήσια διάταξη περιελάμβανε  πολύ σοβαρά θέματα καταστρατήγησης εργασιακών σχέσεων για τους εργαζόμενους στο Δήμο Πεντέλης.

Αφορμή ήταν, όταν ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Λεωνίδας Λάζος αμυνόμενος στις απειλές της Προέδρου ότι θα του υποβάλει μήνυση, αναφέρθηκε σε ενέργειές της που παραπλανούσαν το σώμα και τους συναδέλφους, με βάση σχετική απάντηση του Υπουργείου Εσωτερικών,  ο Αντιδήμαρχος κ. Κοντουλάκος Ελευθέριος επιτέθηκε στο συνάδελφο με υβριστικές και απειλητικές εκφράσεις.

Εκτιμούμε ότι αιτία των συμπεριφορών αυτών είναι ο αντιδημοκρατικός και αυταρχικός κανονισμός λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου και η πάγια εμμονή  της πρόεδρου να τον τηρεί ευλαβικά,  πάντα σε βάρος των παρατάξεων της μειοψηφίας και των ανεξάρτητων δημοτικών συμβούλων, που σκοπό έχει να διευκολύνει την ψήφιση των θεμάτων που φέρνει η διοίκηση με συνοπτικές διαδικασίες, φιμώνοντας ουσιαστικά την όποια διαφορετική θέση και αντίλογο.

Καταγγέλλουμε στους Δημότες του Δήμου Πεντέλης την προσπάθεια χειραγώγησης  των συνεδριάσεων από τη Δημοτική Αρχή και την πρόεδρο του Δ.Σ., την προσπάθεια φίμωσης των Παρατάξεων και των Δημοτικών Συμβούλων με την υποκριτικά αυστηρή τήρηση ενός κανονισμού που λειτουργεί προστατευτικά για τη Διοίκηση αλλά σε βάρος τελικά της ελεύθερης έκφρασης των δημοτικών συμβούλων.

Καταγγέλλουμε την υβριστική και χυδαία επίθεση που υπέστη με τη στήριξη του Δημάρχου, της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου και την ανοχή των μελών της πλειοψηφίας, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος κ. Λαζος Λεωνιδας, από τον αντιδήμαρχο Πεντέλης.
Όλη αυτή η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί δεν αφορά μόνο τις παρατάξεις αλλά όλους τους δημότες γιατί τελικά και ουσιαστικά  είναι ζήτημα δημοκρατική λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου.

Δεν θα επιτρέψουμε την επιβολή ενός ιδιότυπου στρατιωτικού νομού και αυταρχισμού στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου,  που επιθυμούν να εφαρμόσουν αυτοί που  έχουν προσβληθεί από την αλαζονεία της εξουσίας και που την εξασκούν με ύβρεις και χυδαιότητες.
Καλούμε το Δήμαρχο, την Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου και τη διοίκηση να αντιληφθούν ότι ύβρεις και απειλές δεν περνάνε, δεν έχουν θέση στην Αυτοδιοίκηση, δεν έχουν θέση στα Μελίσσια και την Πεντέλη.

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Υπολειτουργούν τα ΚΕΠ της πόλης μας. Δεν υπάρχει λειτουργία ΚΕΠ το απόγευμα, κλειστό εδώ και ένα χρόνο το ΚΕΠ στα Άνω Μελίσσια

Η ανικανότητα της διοίκησης Στεργίου είναι πλέον εμφανής σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας του Δήμου.

Τελευταίο παράδειγμα που έχει άμεση αρνητική επίπτωση στην εξυπηρέτηση των δημοτών, είναι η μη λειτουργία της απογευματινής βάρδιας στο κεντρικό ΚΕΠ των Μελισσίων για μια εβδομάδα (ελπίζουμε να είναι μόνο μια και να μην έχουμε στο μέλλον ανάλογα φαινόμενα).

Υπενθυμίζουμε ότι ο κ. Στεργίου δεν έχει την ικανότητα να λειτουργήσει ως οφείλει (και όπως λειτουργούσαν στα Μελίσσια), τα ΚΕΠ στη Νέα Πεντέλη και στην Πεντέλη τα απογεύματα και τα Σάββατα, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι και κυρίως οι εργαζόμενοι των δύο δημοτικών κοινοτήτων να μην εξυπηρετούνται επαρκώς.

Σημειώνουμε επίσης ότι εδώ και ένα χρόνο το ΚΕΠ στα Άνω Μελίσσια είναι κλειστό και την πρωινή βάρδια.

Τα σχόλια για το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών περιττεύουν. Οι πολίτες βγάζουν τα συμπεράσματά τους.

Εμείς έχουμε διαμορφώσει την άποψή μας και τα γεγονότα μας δικαιώνουν. Η διοίκηση Στεργίου είναι ανίκανη και αναποτελεσματική ακόμα και σε απλά ζητήματα καθημερινότητας.
 

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Η ανικανότητα παραγωγής ουσιαστικού έργου στην πόλη οδηγεί τον κ. Στεργίου στην έκδοση δελτίων τύπου που κινούνται μεταξύ ανακρίβειας, υποκρισίας και ναρκισσισμού

Διάβασα το Δελτίο Τύπου του κ. Στεργίου που "ανακοινώνει"ότι προέβη σε πιλοτική αντικατάσταση λαμπτήρων φωτισμού με σκοπό την εξοικονόμηση ενέργειας και ότι είναι πρωτοπόρος στο θέμα αυτό.

Είναι προφανές ότι ο άνθρωπος έχει χάσει καθε επαφή με την πραγματικότητα. Δεν γνωρίζει ότι η πιλοτική τοποθέτηση λαμπτήρων που διαφημίζει με απόλυτα εγωπαθή τρόπο, έχει γίνει στα Μελίσσια από το 2010 στη Λεωφ. Δημοκρατίας.

Επιπρόθεστα, ο Σύνδεσμος των 21ΟΤΑ, από τον οποίο επέλεξε να βγάλει το Δήμο μας διότι φοβήθηκε μήπως ξαναεκλεγώ Πρόεδρος, εδώ και 2 χρόνια υλοποιεί σε όλους τους Δήμους μέλη του δωρεάν πρόγραμμα για τη μείωση της ενέργειας που περιλαμβάνει ολοκληρωμένη μελέτη μείωσης ενέργειας στον ηλεκτροφωτισμό και αντικατάσταση λαμπτήρων σε μια περιοχή. Δυστυχώς ο Δήμος μας μέχρι το 2014 δεν θα έχει όφελος από το πρόγραμμα αυτό.

Τέλος σημειώνω ότι ο πρώην Δήμος της Πεντέλης με Δήμαρχο τον κ. Στεργίου, πριν το 2010 δεν έκανε καμία προσπάθεια να ενταχθεί στο πρόγραμμα "Εξοικονομώ" που αφορά μείωση ενέργειας σε Δήμους, ενώ εδώ και δύο χρόνια ο κ. Στεργίου αδυνατεί να προχωρήσει τις διαδικασίες για την άντληση των πόρων από το "Εξοικονομώ" που εμείς διασφαλήσαμε στα Μελίσσια.

Αδιαφορώ το τελευταίο διάστημα για όσα λέει ο κ. Στεργίου δεδομένου ότι λέει ψέματα και τη μηδενική του αξιοπιστία την έχουν αντιληφθεί πλέον οι πολίτες. Ομως δεν μπορούσα να μην σχολιάσω ένα δελτίο τύπου που κινείται μεταξύ ανακρίβειας, υποκρισίας και ναρκισσισμού.

Η ανυπαρξία του και η ανικανότητά του να παράγει ουσιαστικό έργο στην πόλη, τον αναγκάζουν να εκδίδει δελτία τύπου που ουσιαστικά τον γελοιοποιούν.

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Αναδασώσεις στο Πεντελικό: Σημαντική η προσπάθεια του ΣΠΑΠ και του Προέδρου του Γιώργου Πατούλη


Συμμετείχα σήμερα στην αναδάσωση που οργάνωσε ο ΣΠΑΠ στο Πεντελικό. Υπήρξε σημαντική συμμετοχή κόσμου και η οργάνωση της αναδάσωσης ήταν υποδειγματική. Συνάντησα αρκετούς συμπολίτες μας από τα Μελίσσια τη Νέα Πεντέλη και την Πεντέλη.

Είναι αξιόλογη η προσπάθεια που κάνει ο ΣΠΑΠ και ο Πρόεδρός του Γιώργος Πατούλης να αναδασώσουν το Πεντελικό. Μάλιστα σήμερα η αναδάσωση έγινε σε εκτάσεις που πριν ένα χρόνο η Μονή Πεντέλης ήθελε να βάλει φωτοβολταϊκά. Σήμερα μπήκαν εκατοντάδες μικρά δεντράκια που γεννούν ελπίδα ότι σε μερικά χρόνια το Πεντελικό θα πρασινίζει ξανά!

Συγχαρητήρια στους οργανωτές, στους χορηγούς και σε όλους όσους συμμετείχαν.

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Ακατανόητες αποφάσεις για τα τέλη καθαριότητας έλαβε ο κ. Στεργίου. Αύξησε τα τέλη κατά 15% στις μικρές οικίες, αύξησε τα τέλη στα εμπορικά καταστήματα και στα καταστήματα εστίασης στα Μελίσσια και στη Νέα Πεντέλη και την ίδια στιγμή μείωσε τα τέλη καθαριότητας στις Τράπεζες και τα Super Market κατά 40% και στα Νοσοκομεία κατά 85%, έχοντας απώλειες για το Δήμο πάνω από 565.000 το χρόνο

Από τα οικονομικά στοιχεία των τελών καθαριότητας προκύπτει η απόλυτη δικαίωση των θέσεών μας. Πέρυσι και πρόπερσι στη συνεδρίαση για τον καθορισμό των τελών, είχαμε επισημάνει ότι λόγω της μείωσης των μισθών των υπαλλήλων που έχει επιβληθεί τα τελευταία δύο χρόνια, έπρεπε να μειωθούν τα τέλη καθαριότητας στους πολίτες κατά 15%. Ο κ. Στεργίου μας αγνόησε και μετά από δύο χρόνια καθυστέρησης έρχεται να προσαρμοστεί, εν μέρει όμως, στην πραγματικότητα.

Για το 2013 αύξησε τα τέλη καθαριότητας στις μικρές οικίες κατά 15%, αύξησε τα τέλη καθαριότητας στα μικρά καταστήματα και στα καταστήματα εστίασης στα Μελίσσια και στη Νέα Πεντέλη και μείωσε τα τέλη καθαριότητας κατά 11,5% στις λοιπές κατοικίες. Όμως λόγω των νέων μέτρων που μειώνουν ακόμα περισσότερο τις αμοιβές των υπαλλήλων, το κόστος της υπηρεσίες καθαριότητας μειώνεται σημαντικά για το 2013 και έτσι η μείωση στα νοικοκυριά επέτρεπε να ήταν ακόμα μεγαλύτερη.

Αντί όμως τη μείωση αυτή ο κ. Στεργίου να τη μετακυλήσει στις οικίες, προτίμησε να κάνει μεγάλες μειώσεις στα Νοσοκομεία, στις Τράπεζες στα Super Market και στις μεγάλες επιχειρήσεις χαρίζοντάς τους συνολικά πάνω από 565.000 ευρώ!!, ενώ παράλληλα αύξησε τα τέλη στα μικρά εμπορικά καταστήματα και στα καταστήματα εστίασης στα Μελίσσια και στη Νέα Πεντέλη. Αντιθέτως μείωσε τα τέλη στα καταστήματα εστίασης και στα εμπορικά καταστήματα της Παλαιάς Πεντέλης!

Πιο συγκεκριμένα μείωσε στα Μελίσσια τα τέλη στα Νοσοκομεία κατά 85%! (συντελεστή από 14 σε 2,09), στις Τράπεζες και στα Super Market κατά 40%! (συντελεστή από 15,4 σε 9,25) και στις λοιπές μεγάλες επιχειρήσεις με οχλούσες χρήσεις κατά 22%! (συντελεστή από 11,75 σε 9,25).
Τα σχόλια περιττεύουν.

Διαφωνούμε έντονα με τις επιλογές αυτές. Διαμηνύουμε δε, στα Super Market, στις Τράπεζες και στις μεγάλες επιχειρήσεις, ότι ο κ. Στεργίου και οι πολιτικές του υπέρ τους τελειώνουν σε 17 μήνες. Τότε τα πράγματα θα αλλάξουν και οι ίδιες θα κληθούν να καταβάλλουν ανάλογα με τις δυνατότητές τους τα τέλη στο Δήμο, ώστε να μπορεί ο Δήμος να λειτουργήσει ακόμη περισσότερο προς όφελος των πολιτών.

Ευθέως έχουμε κατηγορήσει τον κ. Στεργίου ότι, για δικούς του προφανώς λόγους, εξυπηρετεί εδώ και δύο χρόνια τα μεγάλα συμφέροντα της περιοχής σε βάρος των συμφερόντων της κοινωνίας. Έπεται δε συνέχεια στο θέμα αυτό…

Ενημερωθείτε από τον παρακάτω πίνακα: Τέλη 2013