Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Κοινή επιστολή στον πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά από τους συνδυασμούς της αντιπολίτευσης και τους ανεξάρτητους δημοτικούς συμβούλους για το θέμα του δημοτικού κοιμητηρίου Μελισσίων

Κοινή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά για το θέμα του κοιμητηρίου Μελισσίων απέστειλαν χθες 10/1/2013 οι συνδυασμοί της αντιπολίτευσης του Δήμου Πεντέλη, Πεντέλη στο Ύψος της, Ανθρώπινη Πολιτεία, Πεντέλη Εν Δράσει και Λαϊκή Συσπείρωση και οι ανεξάρτητοι δημοτικοί σύμβουλοι Λάζος Λεωνίδας και Λάζος Βασίλης.

Με την επιστολή γίνεται ενημέρωση προς τον Πρωθυπουργό για την υπόθεση του κοιμητηρίου Μελισσίων με αφορμή τη δικαστική διαδικασία που είναι σε εξέλιξη και αφορά τη διοικητική αποβολή του Δήμου από το χώρο που έχει ζητήσει το δασαρχείο. Για το ζήτημα αυτό υπήρξε ενημερωτικό υπόμνημα του Μανώλη Γραφάκου προς τον Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης με το οποίο τον καλούσε να σταματήσει τη διοικητική αποβολή. Το δικαστήριο δεν έβγαλε απόφαση μέχρι να απαντήσει οριστικά η Αποκεντρωμένη Διοίκηση στο υπόμνημα του κ. Γραφάκου.
Με την επιστολή οι συνδυασμοί της αντιπολίτευσης και οι ανεξάρτητοι Δημοτικοί Σύμβουλοι ζητούν από τον κ. Πρωθυπουργό να δώσει εντολή για την ετοιμασία νομοθετικής ρύθμισης από το Υπουργείο Περιβάλλοντος που θα επιλύσει το θέμα.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε
Ένα από τα οξύτερα προβλήματα σήμερα των αστικών κοινωνιών, είναι ταφή των νεκρών. Ιδιαίτερα στο λεκανοπέδιο Αττικής η έλλειψη κοιμητηρίων είναι έντονη, σε βαθμό που σε αρκετές περιπτώσεις η διαδικασία εύρεσης  χώρου ταφής καθίσταται δύσκολη και οδυνηρή για την οικογένεια του θανόντος, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις μη δυνατότητας ταφής του νεκρού για αρκετές ημέρες.
Η πόλη των Μελισσίων, στην οποία ο πρώτος από εμάς διετέλεσε Δήμαρχος την περίοδο 2007 -2010 και ο δεύτερος, ο τέταρτος, ο πέμπτο κλπ από εμάς έχουν διατελέσει δημοτικοί σύμβουλοι επί σειρά ετών , δεν είχε κοιμητήριο μέχρι το έτος 1986.
Τότε η Ιερά Μονή Πετράκη συμφώνησε και παραχώρησε έκταση 60 στρεμμάτων στο Δήμο Μελισσίων για τη δημιουργία κοιμητηρίου και στη συνέχεια οι αιρετοί της εποχής δημιούργησαν άμεσα κοιμητήριο χωρίς τις απαραίτητες άδειες της δασικής υπηρεσίας. Σήμερα το κοιμητήριο αυτό είναι ένα από τα πιο οργανωμένα και σύγχρονα της  Αττικής, φιλοξενεί πάνω από 600 τάφους, έχει 2.000 ενταφιασμένους και διαθέτει σύγχρονη εκκλησία, οστεοφυλάκια κ.α., καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες των Δημοτικών Κοινοτήτων των Μελισσίων και της Νέας Πεντέλης, του νέου Καλλικρατικού Δήμου Πεντέλης.
Όμως το κοιμητήριο αυτό δεν έχει νομιμοποιηθεί, δεδομένου ότι το δασαρχείο Πεντέλης το θεωρεί δασική έκταση. Επιπρόσθετα μετά από τις άστοχες ενέργειες του προηγούμενου Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής κ. Ηλία Λιακόπουλου, έχει δρομολογηθεί διαδικασία διοικητικής αποβολής του Δήμου από το χώρο, διαδικασία που ευτυχώς πάγωσε με την 1294/23-10-2012 απόφαση του ειρηνοδικείου Αμαρουσίου.
Η εν λόγω απόφαση αναφέρει ότι το δικαστήριο δεν εξετάζει το αίτημα του δασαρχείου για διοικητική αποβολή του Δήμου από το χώρο, μέχρι ο Γεν. Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής εκδώσει απόφαση που δεν μπορεί να προσβληθεί, στο από 9/8/2012 υπόμνημα του κ. Γραφάκου Εμμανουήλ, πρώην Δημάρχου Μελισσίων, υπόμνημα που σας επισυνάπτουμε.
Κύριε Πρόεδρε
Οριστική λύση στο ζήτημα αυτό, καθώς και σε άλλα ανάλογα ζητήματα στο λεκανοπέδιο ή στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας, είναι αφενός μεν η νομοθετική ρύθμιση, σύμφωνα με την οποία υφιστάμενα κοιμητήρια  μπορούν να νομιμοποιηθούν εντός των δασικών εκτάσεων οι οποίες πλέον χάνουν το δασικό τους χαρακτήρα για το συγκεκριμένο και μόνο σκοπό, αφετέρου νέες χωροθετήσεις ώστε να λυθεί το οξύ πρόβλημα που υπάρχει στην περιφέρεια Αττικής.
Παρακαλούμε όπως αξιολογήσετε το θέμα και δώσετε σχετική εντολή για την ετοιμασία νομοθετικής ρύθμισης από το Υπουργείο Περιβάλλοντος που θα επιλύσει το οξύ πρόβλημα που σας εκθέσαμε.
Η κοινή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό για το θέμα του κοιμητηρίου Μελισσίων κοινοποιήθηκε και στον Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης προς ενημέρωσή του.

Αναδημοσίευση από το enikos.gr σχετικά με την κατάσταση που δημιούργησε η Διοίκηση Στεργίου στα σχολεία των Μελισσίων την ημέρα της κακοκαιρίας

Δημοσίευση του blog enikos.gr, σχετικά με την κατάσταση που δημιούργησε η διοίκηση Στεργίου στα σχολεία των Μελισσίων την ημέρα της κακοκαιρίας.

Δείτε τη δημοσίευση:
http://www.enikos.gr/society/110629,Esteilan_ta_paidia_sto_sxoleio_kai_ta_ek.html  

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Η Διοίκηση Στεργίου κατόρθωσε και πάλι το ακατόρθωτο: Έστειλε τα παιδιά στα Σχολεία των Μελισσίων που τελικά μετά τα έκλεισε!! Μοναδικό μέλημα του κ. Στεργίου είναι φαίνεται η τηλεοπτική του προβολή και αδιαφορεί για την αναστάτωση που προξένησε στις οικογένειές τους

Ο Δήμος Πεντέλης εξέδωσε ανακοίνωση, η οποία ανέφερε: «Κλειστά τα σχολεία στη Πεντέλη και Νέα Πεντέλη.  Λόγω χιονοπτώσεων σήμερα Τρίτη 8-1-2013 τα σχολεία στη Πεντέλη και Νέα Πεντέλη θα παραμείνουν κλειστά.  Τα σχολεία στα Μελίσσια θα λειτουργήσουν κανονικά.»

Ωστόσο δύο ώρες μετά την έναρξη των μαθημάτων, και ενώ οι καιρικές συνθήκες παραμένουν σταθερές,  με απόφαση του Δημάρχου, τα σχολεία των Μελισσίων ενημέρωσαν τους κηδεμόνες των μαθητών ότι πρέπει να παραλάβουν τα παιδιά τους άμεσα διότι τα σχολεία κλείνουν!

Αυτό συνέβη στο 1ο – 6ο Δημοτικό Σχολείο Μελισσίων, στο 3ο – 5ο Δημοτικό Σχολείο Μελισσίων, στα Νηπιαγωγεία και στο 2ο Γυμνάσιο Μελισσίων.

Πρόκειται για άλλη μια ενέργεια απερισκεψίας που δημιούργησε έντονο πρόβλημα στις οικογένειες ιδιαίτερα των μικρών μαθητών. 

Θεωρούμε ότι όσον αφορά τα σχολεία στην πόλη των Μελισσίων, δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ενιαία στο σύνολό τους, αλλά να γίνεται η σχετική ενημέρωση του Δημάρχου από τον κάθε Διευθυντή και αναλόγως να δίνεται η σχετική εντολή.

Η Διοίκηση Στεργίου όμως, άλλη μία φορά απέδειξε ότι και στο αυτονόητο είναι ικανή να δημιουργεί σύγχυση και να ταλαιπωρεί άδικα τους πολίτες.

Βέβαια ο κ. Στεργίου δεν έχει χρόνο για δουλειά! Απέδειξε για μια ακόμα φορά πόσο ανίκανος και επικίνδυνος είναι. Το μοναδικό που τον ενδιαφέρει είναι η τηλεοπτική του προβολή και η παραπληροφόρηση των πολιτών μέσα από επικοινωνιακά τερτίπια. Ευτυχώς πλέον τον έχουν καταλάβει όλοι...

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Η πλειοψηφία του Δημ. Συμβουλίου καταδίκασε τις πρακτικές Μπουσίου. Είμαστε διατεθειμένοι να στηρίξουμε Πρόεδρο Δ.Σ. που θα λειτουργήσει νόμιμα, συνθετικά, συναινετικά και χωρίς διάθεση ρεβανσισμού

Στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου η προταθείσα από τον κ. Στεργίου, πρώην Πρόεδρος κα Μπουσίου Ευαγγελία, δεν εξελέγη Πρόεδρος του Δ.Σ. καθώς έλαβε 16 ψήφους στα 33 μέλη. Σύμφωνα με το Νόμο το Δημοτικό Συμβούλιο θα συνεδριάσει πάλι την άλλη Κυριακή 13 Ιανουαρίου ώστε να ψηφίσει τη νέα πρόταση που θα φέρει η πλειοψηφία για τη θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου.
Σε ότι μας αφορά, σημειώνουμε τα ακόλουθα:
Η προεδρία της κας Μπουσίου την τελευταία 2ετία ήταν απαράδεκτη. Λειτούργησε ως χωροφύλακας της διοίκησης Στεργίου, λειτούργησε διχαστικά, ρεβανσιστικά σε σχέση με τη δική μας παράταξη και το χειρότερο οδήγησε πολλές φορές το Δημοτικό Συμβούλιο να λάβει παράνομες αποφάσεις που εξυπηρετούσαν τον κ. Στεργίου.
Η κα Μπουσίου εξελέγη το 2011 με 30 ψήφους και δεν κατάφερε να χρησιμοποιήσει προς όφελος του Δημοτικού Συμβουλίου και του θεσμού τη στήριξη αυτή. Δεν είχε τη στοιχειώδη ικανότητα να διαχειριστεί τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου που πολλές φορές με αποκλειστική δική της ευθύνη μετατράπηκαν σε αρένα, ενώ ανεχόταν να ακούγονται ύβρεις και απειλές, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο να ανέχεται στην αίθουσα τραμπούκους του Στεργίου που απειλούσαν και χλεύαζαν συμβούλους της μειοψηφίας.
Η προεδρία της κας Μπουσίου και προεδρία Δημοτικού Συμβουλίου με αυτή τη λογική, είναι πλέον παρελθόν, καθώς αποδοκιμάστηκε από την πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου.
Θεωρούμε ότι την πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου την έχασε χθες η κα Μπουσίου και όχι η διοίκηση Στεργίου.
Σημειώνουμε ότι υπάρχουν στελέχη της διοίκησης Στεργίου που μπορούν να αλλάξουν σελίδα στη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου και αναμένουμε κάποιο από αυτά να προταθεί ως υποψήφιος πρόεδρος την προσεχή Κυριακή.
Εμείς θα στηρίξουμε πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου που θα λειτουργήσει νόμιμα, συναινετικά, συνθετικά και χωρίς διάθεση ρεβανσισμού και αιφνιδιασμών των δημοτικών συμβούλων.
Οι κακές στιγμές που έζησε το ΔΣ Πεντέλης επί προεδρίας Μπουσίου που υποβάθμισαν και απαξίωσαν το θεσμό στα μάτια των πολιτών, δεν πρέπει να επαναληφθούν ξανά και όλοι πρέπει να το κατανοήσουν.
Δείτε εδώ τη δήλωση του Μανώλη Γραφάκου στο ermispress μετά το πέρας της ψηφοφορίας.
 

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Κοινή επιστολή προς τους 21ΟΤΑ για το θέμα της έλευσης του ΜΕΤΡΟ προς στην πόλη μας από τους συνδυασμούς Πεντέλη στο Ύψος της, Ανθρώπινη Πολιτεία, Πεντέλη εν δράσει και τους ανεξάρτητους δημοτικούς Συμβούλους κ. Λεωνίδα Λάζο και Βασίλη Λάζο

Στο πλαίσιο των κοινών δράσεων που έχουν ανακοινώσει οι συνδυασμοί Πεντέλη στο Ύψος της, Ανθρώπινη Πολιτεία, Πεντέλη εν δράσει και οι ανεξάρτητοι δημοτικοί Σύμβουλοι κ. Λεωνίδας Λάζος και Βασίλης Λάζος, απεστάλη σήμερα στο διαδημοτικό σύνδεσμο Βιώσιμης Ανάπτυξης Αττικής, 21 ΟΤΑ, επιστολή με την οποία ζητείται συνάντηση για συντονισμό των δράσεων σχετικά με την έλευση του ΜΕΤΡΟ προς την πόλη μας.
Ακολουθεί το κείμενο της κοινής επιστολής:
ΠΡΟΣ:   Σύνδεσμο Βιώσιμης Ανάπτυξης Αττικής
                Υπόψη Προέδρου κ. Κουράση Γεώργιου, Δημάρχου Χαλανδρίου
                Κοινοποίηση Γεν. Γραμματέα κ. Καμάρα Παύλο
 
                                                                                                                                                4/1/2013
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε
Σας γνωρίζουμε ότι οι Δημοτικοί Συνδυασμοί του Δήμου Πεντέλης, "Η Πεντέλη στο Ύψος της", "Ανθρώπινη Πολιτεία", "Πεντέλη εν Δράσει" και οι ανεξάρτητοι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ. Λάζος Λεωνίδας και Λάζος Βασίλης, έχουν ανακοινώσει κοινή πρωτοβουλία με στόχο την ταχύτερη έλευση του ΜΕΤΡΟ προς την πόλη μας.
Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η ένταξη στον προσεχή σχεδιασμό των επεκτάσεων των γραμμών ΜΕΤΡΟ, γραμμής που θα εξυπηρετεί και τους πολίτες του Δήμου μας.
Εκτίμησή μας είναι ότι ο σωστός σχεδιασμός και η οριστική ένταξη στις επόμενες επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ μιας γραμμής που θα εξυπηρετεί την περιοχή μας, εκ των πραγμάτων θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους κι άλλων περιοχών των βορείων προαστίων. Θεωρούμε λοιπόν ότι το στόχο αυτό πρέπει από κοινού να τον διεκδικήσουν οι δημοτικές αρχές των Δήμων που θα εξυπηρετήσει η νέα γραμμή.
Ο Σύνδεσμος Βιώσιμης Ανάπτυξης Αττικής έχει επιδείξει δραστηριότητα γύρω από τα θέματα των μετακινήσεων και των αστικών συγκοινωνιών. Έτσι από τη φύση και το ρόλο του μπορεί να συντονίσει, ενισχύσει και οργανώσει καλύτερα την προσπάθεια αυτή για τους Δήμους μέλη του που θα εξυπηρετηθούν από την επέκταση των γραμμών του ΜΕΤΡΟ προς την περιοχή μας.
Παρακαλούμε όπως έχουμε μια συνάντηση μαζί σας με στόχο να συζητήσουμε το θέμα και να συντονίσουμε τις επόμενες από κοινού ενέργειές μας για το θέμα αυτό.
Με εκτίμηση
Μανώλης Γραφάκος
Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου
Αντώνης Φειδοπιάστης
Λάζος Λεωνίδας
Λάζος Βασίλης