Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Θα επαναφέρουμε το τέλος στις τράπεζες και στις μεγάλες επιχειρήσεις που κατήργησε ο κ. Στεργίου

Ο κ. Στεργίου μου είχε υποβάλλει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση, διότι είχα ανακοινώσει δημόσια την πολιτική μου άποψη ότι «χάρισε στις Τράπεζες και στις μεγάλες επιχειρήσεις 500.000 ευρώ το χρόνο», δεδομένου ότι ο κ. Στεργίου κατήργησε επί της ουσίας το τέλος των τραπεζών και των μεγάλων επιχειρήσεων, που η διοίκηση μας είχε επιβάλλει το έτος 2007 και εισέπραττε κατ' αυτό τον τρόπο 500.000 ευρώ το χρόνο μέχρι και το έτος 2010, όταν το κατήργησε ο κ. Στεργίου.

Στο δικαστήριο αθωώθηκα.

Αμέσως μετά σε έκτακτη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο συνδυασμός μας, αναλύθηκε στους εκπροσώπους του τύπου το θέμα και υπήρξε η δημόσια δέσμευση του συνδυασμού μας, ότι θα επαναφέρουμε το τέλος στις τράπεζες και στις μεγάλες επιχειρήσεις προς οικονομικό όφελος του Δήμου Πεντέλης.

Συνοπτικά τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης έχουν ως εξής:

Ο κ. Στεργίου ανέλαβε το Δήμο την 01-01-2011 και στις 02-02-1011 έκανε εισήγηση για κατάργηση του τέλους με βάση: 1) το περί δικαίου αίσθημα!!!, 2) τις προεκλογικές του δεσμεύσεις!!!, 3) τις αγωγές των εταιριών Μουστάκα και Σκλαβενίτη.

Η υπ’ αριθμ. 161/2007 απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου Μελισσίων που επέβαλε το τέλος, είχε ληφθεί ομόφωνα, δεν έχει και δεν μπορεί να ακυρωθεί και το μόνο που απαιτείται για την ενίσχυσή της είναι η ακριβέστερη παράθεση της ανταποδοτικότητας των έργων που θα γίνουν με τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από την επιβολή του τέλους.

Ο κ. Στεργίου με την κατάργηση του τέλους, εκτός από το γεγονός ότι απώλεσε έσοδα 500.000 ευρώ το χρόνο, έδωσε παράλληλα, με τη δημόσια συζήτηση του θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο το Φεβρουάριο του 2011 επιχειρήματα στις δύο μεγάλες επιχειρήσεις που διεκδικούν να λάβουν πίσω τα χρήματά τους.

Σημειώνεται ότι στην απόφαση των τελών καθαριότητας για το έτος 2012, ο κ. Στεργίου έκανε επιπλέον μειώσεις στις μεγάλες επιχειρήσεις, ύψους άλλες 500.000 ευρώ το χρόνο, με αποτέλεσμα με τις αποφάσεις του να τις ωφελήσει κατά 1.000.000 ετησίως, σε βάρος των πολιτών.

Σε ό,τι μας αφορά η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Οι Τράπεζες, τα super market και τα μεγάλα πολυκαταστήματα που επιβαρύνουν την ομαλή λειτουργία της πόλης μας, την κυκλοφορία και τη ρύπανση, οφείλουν και είναι νόμιμο, δίκαιο, ηθικό και λογικό να καταβάλλουν ένα τέλος.

Εμείς θα επιβάλλουμε εκ νέου το τέλος αυτό και θα διασφαλίσουμε για το Δήμο Πεντέλης τα επιπλέον έσοδα που απώλεσε η διοίκηση Στεργίου.

Προβλήματα δημιουργούνται κατά τη διαδικασία εγγραφής μαθητών στα δημοτικά σχολεία των Μελισσίων και της Νέας Πεντέλης



Μεγάλη ανησυχία στους γονείς και σοβαρά προβλήματα δημιουργούνται κατά τη διαδικασία εγγραφής μαθητών στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων Νέας Πεντέλης και Μελισσίων αποδεικνύοντας για ακόμα μια φορά την έλλειψη σοβαρής μελέτης με την οποία διαμορφώθηκαν πρόσφατα τα όρια για τις εγγραφές των μαθητών.

Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τη μεταφορά μαθητών από ιδιωτικά σχολεία στα δημόσια της περιοχής μας, έχει αρχίσει ήδη να δημιουργεί ζήτημα κορεσμού σε κάποια από τα σχολεία, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μαθητές για τους οποίους δεν είναι ακόμα γνωστό σε ποιό σχολείο θα φοιτήσουν.

Το πρόβλημα είναι οξύτερο στη Νέα Πεντέλη όπου από τα 65 παιδιά του νηπιαγωγείου, στο δημοτικό θα φοιτήσουν μόνο 40, ενώ τα υπόλοιπα  25 διαχέονται σε άλλα δημοτικά σχολεία του δήμου. Το πρόβλημα οξύνεται και από το γεγονός ότι σύμφωνα με τους γονείς, η σημερινή διοίκηση του Δήμου αυθαίρετα επιχειρεί να καταργήσει την πρόσφατη απόφαση που έλαβε σχετικά με την αλλαγή ορίων και να τοποθετήσει προκάτ αίθουσα στο δημοτικό σχολείο Νέας Πεντέλης, υποβαθμίζοντας περαιτέρω την ποιότητα της εκπαίδευσης, οδηγώντας το σχολείο σε πισωγύρισμα.

Εκτιμούμε ότι η διετής αδράνεια της διοίκησης του Δήμου στο συγκεκριμένο θέμα μας έφερε στη σημερινή κατάσταση. Δεν κατάφερε να παρουσιάσει κάποιο σχέδιο για τα σχολικά κτίρια και τις μελλοντικές ανάγκες, μεσούσης της κρίσης που οδηγεί παιδιά και οικογένειες να προτιμούν το δημόσιο σχολείο και όχι το ιδιωτικό.

Έτσι όπως είναι η σημερινή κατάσταση, επιβάλει την εφαρμογή της απόφασης για τα όρια μόνο για τη φετινή χρονιά, ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου με συνθήκες επαρκούς ασφάλειας και υγιεινής των παιδιών. Είναι ενδεικτικό όμως ότι την απόφαση των ορίων την καταστρατηγούν στελέχη της διοίκησης Στεργίου χρησιμοποιώντας τις τυχοδιωκτικές πρακτικές  υποσχέσεων σε γονείς ότι θα "βολέψουν" το παιδί τους!!

Η επιτροπή παιδείας του συνδυασμού "Η Πεντέλη στο ύψος της"

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Ακατανόητη για ακόμα μια φορά η συμπεριφορά Στεργίου

Δεν χωρά στη λογική η εμμονή του κ. Στεργίου να μη λειτουργήσει νόμιμα στο Δήμο μας το Κοινωνικό Παντοπωλείο. Η διαφανής λειτουργία του με βάση το άρθρο 2 του Ν.4071, θα το καταστήσει αξιόπιστο και αποτελεσματικότερο να αντλήσει προσφορές από πολλά καταστήματα της πόλης μας και πολλούς συμπολίτες μας. Με τη βοήθεια της κοινωνικης υπηρεσίας του Δήμου θα μπορούσε να σταθεί αποτελεσματικά δίπλα σε εκείνους τους συμπολίτες μας που έχουν πραγματική ανάγκη, πολύ καλύτερα από κάθε μεμονωμένη προσπάθεια συλλόγων.

Ο κ. Στεργίου απέρριψε την πρόταση της αντιπολίτευσης για νόμιμη σύσταση του κοινωνικού παντοπωλείου. Όμως η ψήφιση της πρότασής μας από τους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας κα Γιαμουγιάννη, κο Καρβουνάκη και κο Καλαποθαράκο, μας ικανοποιεί και δικαιώνει την πρωτοβουλία της αντιπολίτευσης να φέρει το θέμα προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο. Πλέον όσοι θέλουν να καταλάβουν, κατάλαβαν και ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του.

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Δύο συμπολίτες μας με σπάνια εμπειρία και αποτελεσματικότητα στην αυτοδιοίκηση, ενισχύουν την προσπάθειά μας Ο Θανάσης Σαρκίρης πρώην Πρόεδρος της κοινότητας Πολυδενδίου Αττικής και ο Μιχάλης Αγγελόπουλος πρώην Νομαρχιακός Σύμβουλος Αττικής, εντάσσονται στη νέα μεγάλη δημοτική παράταξη που δημιουργούμε



Δύο σημαντικά στελέχη της αυτοδιοίκησης μετέχουν πλέον ενεργά στη νέα μεγάλη δημοτική παράταξη που δημιουργούμε.

Πρόκειται για το Θανάση Σαρκίρη που διετέλεσε πρόεδρος της κοινότητας Πολυδενδρίου Αττικής την περίοδο 2003 - 2010 και μέλος του Δ.Σ. της ΤΕΔΝΚΑ και τον Μιχάλη Αγγελόπουλο που διετέλεσε Νομαρχιακός Σύμβουλος Αθηνών την περίοδο 2003 - 2010, με το συνδυασμό του πετυχημένου πρώην Νομάρχη και νυν Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιάννη Σγουρού.

Η εμπειρία τους και οι γνώσεις τους στο χώρο της αυτοδιοίκησης είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Η παρουσία τους ενισχύει σημαντικά την προσπάθειά μας που δεν είναι άλλη από την διατύπωση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για την πόλη μας και την αποτελεσματική υλοποίησή του στη συνέχεια.

Η επίλυση των θεμάτων που απασχολούν την περιοχή μας, των θεμάτων του αστικού ιστού και του Πεντελικού, θα γίνει από ανθρώπους που έχουν γνώση, ικανότητες και διάθεση για δουλειά. Στόχος μας είναι να φέρουμε κοντά μας όσο το δυνατό περισσότερα παλαιά, αλλά και νέα στελέχη που έχουν διάθεση να προσφέρουν στα κοινά της πόλης μας. Οι άνθρωποι αυτοί θα αναλάβουν στη συνέχεις να επιλύσουν αποτελεσματικά τα προβλήματα της περιοχής μας εφαρμόζοντας το πρόγραμμά μας.

Έτσι η προσθήκη των δύο στελεχών που η εμπειρία τους, οι γνώσεις τους και η αποτελεσματικότητά τους είναι αποδεδειγμένη, αποτελεί μια σημαντικότατη ενίσχυση της προσπάθειάς μας δεδομένου ότι ο Θανάσης Σαρκίρης και ο Μιχάλης Αγγελόπουλος θα αποτελέσουν στο εξής στελέχη πρώτης γραμμής στο νέο συνδυασμό μας. Και οι δύο έχουν χειριστεί αποτελεσματικά δύσκολες υποθέσεις από τις προηγούμενες πολύ σημαντικές αυτοδιοικητικές τους θέσεις και αυτό αποτελεί σημαντική παρακαταθήκη για την αποτελεσματικότητά τους.

Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησα στις 5/6/2013, ανακοίνωσα την ένταξη των δύο έμπειρων αυτοδιοικητικών στελεχών στη νέα μεγάλη δημοτική παράταξη που δημιουργούμε και τους ευχαρίστησα για την εμπιστοσύνη τους και στη στήριξή τους που αναμφισβήτητα ενδυναμώνει καταλυτικά την προσπάθειά μας.

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Έκτακτο Συμβούλιο για τη νόμιμη λειτουργία του κοινωνικού παντοπωλείου ζήτησαν οι 14 δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης


Με αίτηση τους που κατατέθηκε την Παρασκευή 31/5, οι 14 δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης ζήτησαν τη σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα τη λειτουργία του κοινωνικού παντοπωλείου του Δήμου.

Η αναγκαιότητα σύγκλησης προκύπτει από το γεγονός ότι το κοινωνικό παντοπωλείο που ισχυρίζεται ο κ. Στεργίου ότι λειτουργεί, δεν πληρεί καμία από τις νόμιμες προϋποθέσεις λειτουργίας του. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι δεν λειτουργεί κάτω από διαπαραταξιακή επιτροπή, δεν τηρούνται διαδικασίες καταγραφής των προσφορών, δεν υπάρχουν διαδικασίες για τη χορήγηση των προϊόντων κ.α., με αποτέλεσμα να έχουν καταγγελίες και να παρατηρούνται περιπτώσεις ατόμων που λαμβάνουν ενίσχυση χωρίς να δικαιούνται, ενώ συμπολίτες μας που δικαιούνται, να μην λαμβάνουν.