Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Οι προτάσεις μας για τα ζητήματα της σχολικής στέγης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Νέα Πεντέλη



Εδώ και ένα χρόνο περίπου μελετάμε τα θέματα που αφορούν την περιοχή της Νέας Πεντέλης. Μάλιστα προχωρήσαμε σε ουσιαστικό διάλογο με κατοίκους και φορείς της περιοχής.

Έχουμε καταλήξει στις προτάσεις μας για το μέλλον της Νέας Πεντέλης και διαμορφώσαμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο παρεμβάσεων για την περιοχή.

Μέρος του σχεδίου μας αποτελεί η κάλυψη των αναγκών της περιοχής για σχολική στέγη, ιδίως στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Οι προτάσεις μας για το φλέγον αυτό ζήτημα, οι οποίες λαμβάνουν υπόψη τους και την προοπτική κάλυψης των αναγκών σχολικής στέγης για το σύνολο του Δήμου Πεντέλης, έχουν ως εξής:

Α. Προσέγγιση του προβλήματος σχολικής στέγης στη Νέα Πεντέλη
Είναι προφανής η ανάγκη για 2ο Δημοτικό Σχολείο και για 2ο Νηπιαγωγείο. Ο σχεδιασμός για την κάλυψη των αναγκών για τα σχολεία της Νέας Πεντέλης, πρέπει να εντάσσεται σε ένα συνολικό σχεδιασμό αναγκών για χώρους στη Νέα Πεντέλη (στάθμευση, κοινωφελείς ελεύθεροι χώροι κ.α.), καθώς και σε ένα συνολικό σχεδιασμό κάλυψης των αναγκών σχολικών υποδομών σε όλο το Δήμο.

Β. Προοπτική δημιουργίας νέων σχολείων στο σύνολο του Δήμου
Σε ότι αφορά το σύνολο του δήμου μας η προοπτική για δημιουργία νέων σχολικών μονάδων εκπαίδευσης είναι:

  • Δημιουργία 5ου Νηπιαγωγείου Μελισσίων, σε οικόπεδο που θα ενταχθεί στο σχέδιο πόλης στην 3η και 4η γειτονιά των Μελισσίων. (Η διοίκηση Στεργίου έχει καθυστερήσει την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο πάνω από 2 χρόνια και συνεχίζει να καθυστερεί).
  • Δημιουργία 5ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων, σε οικόπεδο που θα ενταχθεί στο σχέδιο πόλης στην 3η και 4η γειτονιά των Μελισσίων. (Η διοίκηση Στεργίου έχει καθυστερήσει την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο πάνω από 2 χρόνια και συνεχίζει να καθυστερεί).
  • Δημιουργία 6ου Νηπιαγωγείου Μελισσίων, σε οικόπεδο που έχει προσδιοριστεί με την πρόταση αναθεώρησης Σχεδίου των Μελισσίων και έχει λάβει τη σχετική καταλληλότητα από τον ΟΣΚ. (Η αναθεώρηση σχεδίου των Μελισσίων δεν έχει προσχωρήσει καθόλου επί 2,5 χρόνια από τη διοίκηση Στεργίου).
  • Δημιουργία 6ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων, σε οικόπεδο που έχει προσδιοριστεί με την πρόταση αναθεώρησης Σχεδίου των Μελισσίων και έχει λάβει τη σχετική καταλληλότητα από τον ΟΣΚ. (Η αναθεώρηση σχεδίου των Μελισσίων δεν έχει προσχωρήσει καθόλου επί 2,5 χρόνια από τη διοίκηση Στεργίου).
  • Δημιουργία νέου νηπιαγωγείου στη Νέα Πεντέλη, σε οικόπεδο που θα ενταχθεί στο σχέδιο πόλης στην περιοχή της 25ης Μαρτίου. (Η διοίκηση Στεργίου έχει καθυστερήσει την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο πάνω από 2,5 χρόνια και συνεχίζει να καθυστερεί).
  • Δημιουργία του 2ου Δημοτικού Σχολείου στην Παλαιά Πεντέλη, σε οικόπεδο του Δήμου. Το έργο επιχειρείται να γίνει με αυτοχρηματοδότηση μέσα από το πρόγραμμα Jessica.
  • Δημιουργία 3ου Γυμνασίου Μελισσίων, σε οικόπεδο που θα ενταχθεί στο σχέδιο πόλης στην 3η και 4η γειτονιά των Μελισσίων. (Η διοίκηση Στεργίου έχει καθυστερήσει την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο πάνω από 2 χρόνια και συνεχίζει να καθυστερεί).
  • Δημιουργία 2ου Λυκείου Μελισσίων, σε οικόπεδο που θα ενταχθεί στο σχέδιο πόλης στην 3η και 4η γειτονιά των Μελισσίων. (Η διοίκηση Στεργίου έχει καθυστερήσει την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο πάνω από 2 χρόνια και συνεχίζει να καθυστερεί).

Από τα παραπάνω είναι προφανής η αδράνεια και η ανικανότητα της διοίκησης Στεργίου να προωθήσει σοβαρά τις απαραίτητες πολεοδομικές παρεμβάσεις για την εξασφάλιση των απαιτούμενων αναγκών σε σχολική στέγη για το σύνολο του Δήμου μας.

Γ. Συγκεκριμένες προτάσσεις για την αντιμετώπιση της οξύτατης ανάγκης σχολικής στέγης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Νέα Πεντέλη
Είναι προφανής η αναγκαιότητα δημιουργίας νέου Δημοτικού Σχολείου στη Νέα Πεντέλη. Άλλωστε το προβλέπει και το ισχύον Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της περιοχής. Όμως δεν υπάρχει στο σχέδιο πόλης θεσμοθετημένος χώρος για νέο Δημοτικό Σχολείο. 

Σε ότι αφορά το 2ο Δημοτικό Σχολείο, προτείνεται να θεσμοθετηθεί με τροποποίηση σχεδίου νέο Δημοτικό Σχολείο σε έκταση 4 στρεμμάτων εντός του χώρου των παιδικών κατασκηνώσεων. Ο χώρος αυτός είναι 38 περίπου στρέμματα, ανήκει στο Δήμο Βύρωνα και παρουσιάζει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

Γρήγορη απόκτηση, χαμηλό κόστος απόκτησης, δυνατότητα συμφωνίας με το Δήμο Βύρωνα για τμηματική καταβολή του τιμήματος, χωρίς να επιβαρυνθεί η δανειοληπτική ικανότητα του Δήμου, σχολείο σε όμορφο φυσικό περιβάλλον πολύ κοντά στη κεντρική πλατεία της πόλης.

Παράλληλα προτείνουμε στην αναθεώρηση του σχεδίου πόλης των Μελισσίων να θεσμοθετηθεί πρόταση για δημοτικό σχολείο σε χώρο 4 στρεμμάτων στην οδό Ερμού, μόλις λίγα μέτρα από την Αγίου Σίλα, σύμφωνα με την εισήγηση των μελετητών και τη βούληση της δικής μας δημοτικής αρχής στα Μελίσσια.  Ο χώρος αυτός αναμένεται να έχει μεγαλύτερο χρόνο θεσμοθέτησης και απόκτησής του από το Δήμο. 

Σε ότι αφορά το 2ο Νηπιαγωγείο, σημειώνουμε ότι στην ένταξη της περιοχής της 25ης Μαρτίου στο σχέδιο πόλης, προβλέπεται η ύπαρξη οικοπέδου 1.300 για νηπιαγωγείο και παιδικό σταθμό. Δεν μπορούν να γίνουν και τα δύο. Απόλυτη προτεραιότητα η δημιουργία νηπιαγωγείου, ώστε ο Δήμος να αποκτήσει άμεσα το οικόπεδο και να διεκδικήσει σοβαρά τη δημιουργία του νέου νηπιαγωγείου.
Με βάση των ανωτέρω μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, οι παράλληλες ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε να αντιμετωπίσουμε το θέμα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα πρέπει να είναι τα εξής:

1. Μεταφορά στην Νέα Πεντέλη του Δημοτικού Σχολείου που έχει ιδρυθεί στην Πεντέλη. Πρέπει να κατατεθεί το αίτημα στη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης το Νοέμβριο, ώστε να σχολείο να μεταφερθεί μέχρι τον Μάρτιο. (Μόλις χτιστεί το δημοτικό σχολείο στην Πεντέλη θα ζητήσουμε την ίδρυση και λειτουργία 2ου Δημοτικού Σχολείου στην Παλαιά Πεντέλη).

2. Λειτουργία στον ίδιο χώρο ως συστεγαζόμενων των δύο δημοτικών σχολείων Νέας Πεντέλης, από τη σχολική χρονιά 2014 - 2015. Έτσι το επιχείρημα του Δήμου για δημιουργία νέου σχολικού συγκροτήματος για δημοτικό σχολείο, θα γίνει ισχυρότερο διότι θα ζητάμε στέγαση σχολείου που ήδη λειτουργεί.

3. Προώθηση των διαδικασιών ένταξης στο σχέδιο πόλης της περιοχής της 25ης Μαρτίου για την όσο το δυνατό γρηγορότερη απόκτηση του χώρου. Λογικά ο χώρος αυτός θα είναι ο πρώτος που θα αποκτηθεί, άρα η πρώτη μας προτεραιότητα να είναι η δημιουργία του νηπιαγωγείου.

4. Θεσμοθέτηση στο σχέδιο πόλης χώρου για Δημοτικό Σχολείο στην Νέα Πεντέλη στο χώρο των παιδικών κατασκηνώσεων, έκτασης περίπου 4 στρεμμάτων.

5. Άμεσα αναζήτηση μισθωμένου χώρου για λειτουργία του Νηπιαγωγείου, είτε φέτος, είτε το αργότερο από τη σχολική χρονιά 2014 - 2015. Έτσι μπορούν να απελευθερωθούν οι τρεις αίθουσες του νηπιαγωγείου, να χρησιμοποιηθούν από το δημοτικό και να λύσουν το βραχυπρόθεσμο πρόβλημα του Δημοτικού σχολείου, μέχρι να κτιστεί το νέο Δημοτικό Σχολείο της Νέας Πεντέλης.

6. Προώθηση των διαδικασιών θεσμοθέτησης δημοτικού σχολείου στην οδό Ερμού στα Μελίσσια, σύμφωνα με το ΓΠΣ και την πρόταση αναθεώρησης σχεδίου των Μελισσίων.

Οι προτάσεις αυτές είναι τμήμα του συνολικού προγράμματός μας για τη Νέα Πεντέλη που θα παρουσιάσουμε και θα θέσουμε σε τελική διαβούλευση με τους πολίτες της Νέας Πεντέλης τον προσεχή Σεπτέμβριο, ώστε να αποτελέσουν το τελικό μας πρόγραμμα για την περιοχή. Προτάσεις πολιτών, αιρετών ή δημοτικών παρατάξεων που θα βελτίωναν το ανωτέρω πλαίσιο που παρουσιάζουμε, είναι καλοδεχούμενες και θα γίνουν δεκτές από εμάς.

Τέλος είμαστε υποχρεωμένοι να σημειώσουμε ότι οι ευθύνες της διοίκησης Στεργίου είναι τεράστιες. Πέρα από το γεγονός ότι δεν έκανε τίποτε σε επίπεδο πολεοδομικής πολιτικής, αποδεικνύοντας ότι στερείται οράματος για την πόλη, ούτε σε επίπεδο διαχείρισης μπόρεσε να κάνει κάτι δεδομένου ότι εδώ και τρία χρόνια απλά παρακολουθεί να γεγονότα.

Οι πολίτες πρέπει να αντιληφθούν ότι σε 10 μήνες η αδράνεια, η στασιμότητα και η σημερινή μιζέρια, πρέπει να δώσουν τη θέση τους σε όραμα, σχεδιασμό και εφαρμογή τολμηρών πολιτικών που θα λύσουν τα προβλήματα των πολιτών.

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Η επιτροπή επίλυσης ιδιοκτησιακού Πεντελικού που συγκροτείται με πρωτοβουλία των κ. Γραφάκου Μανώλη και Λεωνίδα Λάζου, ονομάζεται σε Πρωτοβουλία 1811 ΤΩΡΑ

Η επιτροπή επίλυσης ιδιοκτησιακού Πεντελικού που συγκροτήθηκε με πρωτοβουλία των κ. Μανώλη Γραφάκου και Λεωνίδα Λάζου, ανακοινώνει τα ακόλουθα:
1. Στόχος της επιτροπής είναι η εφαρμογή των διατάξεων του Νόμου 1811/88 σύμφωνα με τις οποίες διαχωρίζονται οι δημόσιες δασικές εκτάσεις από τις διακατεχόμενες εκτάσεις της εκκλησίας και των Ιερών Μονών της χώρας.
2. Η συλλογή υπογραφών από αιρετούς, εκπροσώπους φορέων και πολίτες, προς την κατεύθυνση αυτή, προχωρά και λαμβάνει μορφή πρωτοβουλίας αιρετών, φορέων και κατοίκων από πολλές περιοχές της Αττικής, αλλά και από άλλες περιοχές της χώρας.
3. Στο εξής η πρωτοβουλία αυτή θα λάβει το όνομα: 1811 ΤΩΡΑ
4. Η επιτροπή συνεχίζει τη νομική έρευνά της και με βάση αυτή έχουν προκύψει τα ακόλουθα νέα στοιχεία που δίνουμε σήμερα στη δημοσιότητα:
                α) Η απόφαση του Νομάρχη Βοιωτίας στις 22/3/1989, με την οποία συγκροτήθηκε η επιτροπή σύμφωνα με το άρθρο 2, του Ν. 1811/88, με τη συμμετοχή του σημερινού Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ.κ. Ιερωνύμου, τότε Μητροπολίτη της Ι.Μ. Θηβών και Λεβαδείας.
                β) Πρόσφατη απάντηση της Γενικής Γραμματείας Δασών του ΥΠΕΚΑ στις 13/5/2013 σε ερώτηση του Βουλευτού κ. Παύλου Σιούφα, σύμφωνα με την οποία είναι εν ισχύ οι διατάξεις του Ν.1811/88 και σήμερα οι αρμόδιοι για τη συγκρότηση των επιτροπών του άρθρου 2, είναι οι Γεν. Γραμματείς των αποκεντρωμένων διοικήσεων.
5. Η πρωτοβουλία 1811 ΤΩΡΑ, θα καταθέσει μέχρι την 12/7/2013, νέο αίτημα συγκρότησης της επιτροπής του άρθρου 2 του Ν.1811/88 για την Αττική, στον αρμόδιο για τη συγκρότηση της επιτροπής Γεν. Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής κ. Δημήτρη Καλογερόπουλο.
 

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Συνεχίζουμε την προσπάθεια για τη διασφάλιση του χώρου στο Ο.Τ. 196 για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Μελισσίων

Παρευρεθήκαμε σήμερα το πρωϊ στο ΣΥΠΟΘΑ για την υπόθεση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων. Παρά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η διοίκηση Στεργίου άφησε το θέμα στην τύχη του και η εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας της Περιφέρειας Αττικής δεν ήταν θετική για το Δήμο. Όμως η παρουσία μας σήμερα και οι τεκμηριωμένες απόψεις μας για την αναγκαιότητα του χώρου και την προοπτική του σχολείου, ανέτρεψαν υπερ του Δήμου την κατάσταση. Εκτός από εμένα ήταν παρόντες υπηρεσιακοί παράγοντες, ο Δημοσθένης ο Παπακωνσταντίνου, ενώ για την πλευρά Στεργίου έσωσε τα προσχήματα η Αντιδήμαρχος κα Μπούσουλα.

Προσωπικά θα συνεχίσω να παρακολουθώ το θέμα από κοντά, μέχρι την δημοσιεύση στο ΦΕΚ της επανυπολοβής της απαλλοτρίωσης του χώρου. Με το καλό εκεί θα υλοποιήσουμε έργο που θα περιλαμβάνει αναβάθμιση του σχολείου και νέο κλειστό γυμναστήριο για την πόλη μας.

Σημειώνω για μια ακόμα φορά, ότι σε όλα τα μεγάλα θέματα της πόλης, επιβάλλεται οι αιρετοί να συνεργαζόμαστε. Έτσι είμαστε ισχυρότεροι, υπερασπίζουμε καλύτερα τα συμφέροντα της πόλης και των πολιτών, συμπληρώνει καλοπροαίρετα ο ένας τον άλλο και τελικά πετυχαίνουμε τους στόχους για το καλό του Δήμου μας.

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Ούτε τα στοιχειώδη συμφέροντα του Δήμου δεν μπορεί να προασπίσει η ανίκανη διοίκηση Στεργίου Παρά τις επισημάνσεις μας και τη συζήτηση στο Δ.Σ. για τη διασφάλιση του χώρου του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων στο Ο.Τ. 196 , την Πέμπτη 4/7/2013 υπάρχει συζήτηση στο ΣΥΠΟΘΑ με εισήγηση όχι θετική για το Δήμο!! Για μια ακόμα φορά ο κ. Στεργίου και οι συνεργάτες του τρέχουν πίσω από τα γεγονότα



Πλέον η διοίκηση Στεργίου δεν μπορεί να παρακολουθήσει στοιχειωδώς της πορεία των δημοτικών υποθέσεων, ούτε να προασπίσει τα δημοτικά συμφέροντα.

Χαρακτηριστικό το παράδειγμα της υπόθεσης του χώρου στο 1ο Δημοτικό Σχολείο στο Ο.Τ. 196 στα Μελίσσια.

Με πρωτοβουλία της αντιπολίτευσης το θέμα ήρθε στο Δ.Σ. το Φεβρουάριο του 2013, προκειμένου να ληφθούν οι απαραίτητες αποφάσεις για τη διασφάλιση του χώρου. Το θέμα εισήχθη στο Δ.Σ. διότι η αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας Αττικής, λόγω της αδράνειας της διοίκησης, είχε ετοιμάσει εισήγηση στο ΣΥΠΟΘΑ κατά των συμφερόντων του Δήμου.

Με την απόφαση του Δ.Σ. θεωρήσαμε ότι το ζήτημα είχε δρομολογηθεί. Λογαριάζαμε όμως χωρίς να υπολογίσουμε την ανεπάρκεια και την ανικανότητα της διοίκησης Στεργίου. Επί πέντε μήνες, μετά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, δεν κατάφεραν να τεκμηριώσουν επαρκώς την αναγκαιότητα να παραμείνει ο χώρος αυτός για το Δήμο.

'Έτσι στο ΣΥΠΟΘΑ της 4ης Ιουλίου 2013, η εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας δεν είναι θετική για το Δήμο.

Με διαρκείς επικοινωνίες μας, διαπιστώσαμε ότι η διοίκηση Στεργίου δεν έπραξε τα αυτονόητα. Και πλέον αναρωτιόμαστε γιατί; 

Σε ότι μας αφορά, δηλώνουμε ότι η υπόθεση αυτή για εμάς είναι κορυφαία. Παρακολουθούμε πλέον την υπόθεση από κοντά και θα πράξουμε όλες τις νόμιμες ενέργειες για να μη χαθεί ο χώρος, από την ανεπάρκεια και αδιαφορία της διοίκησης Στεργίου.

Ο χώρος σύμφωνα με το σχέδιο πόλης πρέπει να αποκτηθεί για το 1ο Δημοτικό Σχολείο και στη συνέχεια πρέπει να προωθηθεί το σχέδιο της προγραμματικής σύμβασης με τον ΟΣΚ που η δική μας διοίκηση είχε προωθήσει, για την αναβάθμιση του 1ου Δημοτικού Σχολείου.

Αυτές όμως οι ενέργειες δεν γίνονται με διοικήσεις τύπου Στεργίου που αδιαφορούν και δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τα μεγάλα προβλήματα της πόλης μας.

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Απόλυτα εκτεθειμένος ο κ. Στεργίου για τη μη χρέωση ΤΑΠ την περίοδο 1999 -2011 με τις σωστές αντικειμενικές αξίες στην Παλαιά Πεντέλη (απώλεια εσόδων 1,2 εκατ. ευρώ για το Δήμο) και για τη μη βεβαίωση των υποχρεώσεων των πολιτών της Παλαιάς Πεντέλης για ΤΑΠ, τα έτη 2006 και 2007 (χαμένα έσοδα 250.000 ευρώ)

Με πρωτοβουλία της αντιπολίτευσης συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο το μεγάλο ζήτημα της μη ορθής χρέωσης του ΤΑΠ στους κατοίκους της Παλαιάς Πεντέλης. Ένα θέμα που εκτός από τη σοβαρή οικονομική απώλεια εσόδων που έχει για το Δήμο, σχετίζεται και με την ίση μεταχείριση των δημοτών της πόλης. Δεν νοείται οι κάτοικοι των Μελισσίων και της Νέας Πεντέλης να πληρώνουν με τους ορθούς συντελεστές και οι κάτοικοι της Παλαιάς Πεντέλης να πληρώνουν με συντελεστές 6,25 φορές χαμηλότερους!!

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Στεργίου την περίοδο 1999 - 2011, χρέωνε με ΤΑΠ τους κατοίκους της εντός σχεδίου περιοχής στην παλαιά Πεντέλη με τιμή μέτρου 440 ευρώ, αντί του ορθού που ήταν 1.203 ευρώ για την περίοδο 1999 - 4/3/2001, 1.614 ευρώ για την περίοδο 4/3/2001 μέχρι 31/12/2005, 2.050 ευρώ για την περίοδο 1/1/2006 μέχρι 28/2/2007 και 2.750 ευρώ από 1/3/2007 μέχρι σήμερα.

Αποτέλεσμα είναι ο Δήμος της Παλαιάς Πεντέλης να έχει απώλεια εσόδων περίπου 1.200.000 ευρώ.

Επιπρόσθετα, ενώ οι υπηρεσίας του Δήμου Μελισσίων ανακάλυψαν το θέμα το Σεπτέμβριο του 2011, ο κ. Στεργίου δεν βεβαίωσε τις οφειλές των κατοίκων της Παλαιάς Πεντέλης για το ΤΑΠ για τα έτη 2006 και 2007, με αποτέλεσμα ποσό ύψους 250.000 ευρώ περίπου που είναι οι οφειλές αυτών των δύο ετών, να μην μπορεί πλέον να βεβαιωθούν!! Σημειώνουμε επίσης ότι μέχρι σήμερα ο κ. Στεργίου δεν έχει βεβαιώσει οφειλές στους κατοίκους της Παλαιάς Πεντέλης από το ΤΑΠ.

Κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου φάνηκε η απόλυτη διοικητική ανεπάρκεια του κ. Στεργίου, ο οποίος παρά το γεγονός ότι ψέλλισε ότι έχει ευθύνη, δεν παρέλειψε για μια ακόμα φορά να ρίξει το βάρος σε άλλους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση σε υπαλλήλους και στη ΔΕΗ, στην οποία έκανε μήνυση!!!

Το σύνολο της αντιπολίτευσης κράτησε υπεύθυνη στάση. Πρότεινε τα αυτονόητα:
α) Να βεβαιωθούν άμεσα οι οφειλές των ετών 2008, 2009, 2010 και 2011
β) Να αναζητηθούν τρόποι ο Δήμος να εισπράξει τις οφειλές από το 1999 μέχρι το 2007
γ) Οι οφειλές που θα προκύψουν για τους κατοίκους να ρυθμιστούν με δόσεις και με τέτοιο τρόπο, ώστε η μικρότερη δόση να είναι 100 ευρώ.

Η κοινή εισήγηση της αντιπολίτευσης καταψηφίστηκε από τη διοίκηση Στεργίου.

Τα συμπεράσματα είναι των πολιτών.