Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Με επιστολή μου στον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, ζητώ νομοθετική ρύθμιση για το Kοιμητήριο Μελισσίων


Με σημερινή επιστολή μου προς τον κ. Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, ζητώ τη δρομολόγηση νομοθετικής ρύθμισης για το ζήτημα του Κοιμητηρίου Μελισσίων.

Με την επιστολή μου προς τον Πρωθυπουργό, επισημαίνω τη θέση των δασικών υπηρεσιών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, ότι με βάση το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο, δεν μπορεί να υπάρξει λύση στο θέμα του κοιμητηρίου Μελισσίων και προτείνεται και από τις υπηρεσίες νομοθετική ρύθμιση.

Η έγγραφη απάντηση των δασικών υπηρεσιών για το θέμα του κοιμητηρίου Μελισσίων, προκλήθηκε μετά από προηγούμενη αναφορά των δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης του Δήμου Πεντέλης προς τον πρωθυπουργό για το ίδιο θέμα.

Σημειώνεται ότι επίκειται κατάθεση στη Βουλή σχεδίου νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος, στο οποίο μπορεί να προβλεφθεί η νομοθετική ρύθμιση για θέματα κοιμητηρίων εντός δασικών εκτάσεων.

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Αναστάτωση σε σωματεία και γονείς των Μελισσίων έχει προκαλέσει ο τρόπος διάθεσης των αθλητικών χώρων της πόλης


Αναστάτωση έχει προκληθεί σε αθλητικά σωματεία των Μελισσίων και σε γονείς από τον τρόπο διάθεσης των αθλητικών χώρων της πόλης.

Ο εκπρόσωπός μας κος Κώστας Δημητράκης σε επίσκεψη που έκανε στον πρόεδρο του Οργανισμού Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου για το θέμα αυτό, του ζήτησε να υπάρξει συζήτηση στο Δ.Σ. του Αθλητικού Οργανισμού, κάτι που θα γίνει τελικά την προσεχή Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου.

Πιστεύουμε ότι πρέπει να υπάρξει καλύτερος και πιο έγκαιρος προγραμματισμός, με στόχο τα παιδιά της πόλης που αθλούνται στα σωματεία της περιοχής να έχουν απόλυτη προτεραιότητα στη χρήση των αθλητικών χώρων του Δήμου.

Η προχειρότητα της διοίκησης Στεργίου φάνηκε για ακόμα μια φορά Έφεραν τα οικονομικά στοιχεία του Οργανισμού Πολιτισμού και Αθλητισμού, από Ορκωτό ελεγκτή που του είχε αφαιρεθεί η άδεια!!


Εδώ και καιρό αναφέρουμε την ανικανότητα και επικινδυνότητα της διοίκησης Στεργίου.
Χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο φάνηκε για μια ακόμα φορά.

Έφεραν στο Δ.Σ. να εγκρίνει τα οικονομικά στοιχεία του Οργανισμού Πολιτισμού και Αθλητισμού των ετών 2011 και 2012, τα οποία είχαν ελεγχθεί από Ορκωτό Ελεγκτή, που όμως οι αρμόδιες αρχές του είχαν αφαιρέσει την άδεια!!

Το καλύτερο σενάριο για τη διοίκηση Στεργίου στο συγκεκριμένο ζήτημα είναι η ανικανότητα. Γιατί υπάρχει και το σενάριο ότι ήξεραν ότι ο ορκωτός ελεγκτής είχε χάσει την άδειά του...





Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Ούτε το πρόβλημα των τεσσάρων υπεράριθμων νηπίων στο 1ο Νηπιαγωγείο Μελισσίων δεν κατάφερε να λύσει η δημοτική αρχή του κ. Στεργίου!!! Παράλληλα έχει εγκαταλείψει όλες τις πολεοδομικές διαδικασίες για δημιουργία νέων σχολικών μονάδων που θα δώσουν μακροπρόθεσμη και οριστική λύση στο πρόβλημα της σχολικής στέγης στην πόλη

Λίγο πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, άλλη μια απόδειξη της αδυναμίας της σημερινής διοίκησης του Δήμου να σταθεί αρωγός στην επίλυση απλών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι γονείς στα σχολεία του Δήμου μας.

Το 1ο νηπιαγωγείο Μελισσίων ήταν αυτό που κλήθηκε να αντιμετωπίσει το θέμα των υπεράριθμων νηπίων και πιο συγκεκριμένα το γεγονός ότι εγγράφηκαν 54 νήπια, ενώ οι θέσεις ήταν 50. Θέμα γνωστό και στη Διοίκηση του Δήμου από την 21η Ιουνίου, ημέρα λήξης των αιτήσεων για τις εγγραφές στο σχολείο. Με πρωτοβουλία των γονέων ζητήθηκε από το Δήμο ο συντονισμός μιας συνάντησης με τους υπεύθυνους της Α’βάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να λάβουν πλήρη γνώση της κατάστασης, να δοθεί λύση στο πρόβλημα και να αποφευχθεί η διενέργεια κλήρωσης και η αναγκαστική μεταφορά των μικρών μαθητών σε άλλα νηπιαγωγεία του Δήμου, μόνο για τέσσερα νήπια.

Αποτέλεσμα μια άσκοπη και ανοργάνωτη συνάντηση παρουσία του Δημάρχου. Η ανεπαρκής παρουσίαση των αριθμητικών στοιχείων όλων των νηπιαγωγείων του Δήμου, αλλά και η σαφής άγνοια των υπεύθυνων του Δήμου, για τα πραγματικά δεδομένα του 1ου νηπιαγωγείου, ήταν αρκετά για να προκαλέσουν την αναστάτωση των γονέων.

Χθες 2/9, η αγανάκτηση των γονέων κορυφώθηκε. Καμία ενέργεια δεν είχε γίνει όλο αυτό το διάστημα, άλλωστε και γι’αυτό οι εκπρόσωποι του Δήμου δεν παρευρέθησαν στο χώρο του σχολείου!

Διερωτόμαστε λοιπόν πως είναι δυνατό ο Δήμος να μένει αμέτοχος σε τέτοιου είδους προβλήματα, πώς είναι δυνατό να μην προτείνει λύσεις, πώς είναι δυνατό να εξακολουθούν να υπάρχουν νήπια, για τα οποία δεν είναι ακόμα γνωστό, το αυτονόητο, το αν θα φοιτήσουν στο σχολείο της γειτονιάς τους!

Παράλληλα είναι λυπηρό ότι για την πόλη των Μελισσίων η σημερινή διοίκηση του Δήμου έχει να επιδείξει σε πολεοδομικό επίπεδο το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ. Το πρόβλημα των υπεράριθμων μαθητών θα εξακολουθεί να εντείνεται στο μέλλον και αντιμετωπίζεται με νέες σχολικές μονάδες. Όμως όλα τα θέματα που η διοίκηση του Μανώλη Γραφάκου είχε δρομολογήσει στα Μελίσσια για εξεύρεση χώρων για δημιουργία σχολικών υποδομών, όπως η αναθεώρηση σχεδίου των Μελισσίων και η ένταξη στο σχέδιο πόλεως περιοχών της 3ης και 4ης γειτονιάς, έχουν εγκαταλειφθεί τελείως, δείχνοντας για ακόμα μια φορά την τραγική ανεπάρκεια της σημερινής διοίκησης του Δήμου.

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Ενημέρωση για το Νοσοκομείο Αμαλία Φλέμιγκ. Διαπιστώνω ότι υπάρχει πλέον βούληση από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας για παραμονή του Νοσοκομείου ως Γενικού εντός κύκλου εφημεριών



Σήμερα ή αύριο θα τεθούν σε κινητικότητα περίπου 300 εργαζόμενοι από το Αμαλία Φλέμιγκ. Θα μετακινηθούν κυρίως προς το Σισμανόγλειο, το Παίδων Πεντέλης και το Νοσοκομείο Άγιοι Ανάργυροι.

Σύμφωνα με δέσμευση  της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου η κινητικότητα θα έχει ολοκληρωθεί σε 15 μέρες, ώστε οι υπάλληλοι να μην χάσουν τη δουλειά τους και να βρεθούν έγκαιρα στις νέες οργανικές τους θέσεις. Μένει φυσικά αυτό να αποδειχθεί. 

Δεδομένου ότι Σισμανόγλειο, Αμαλία Φλέμιγκ και Παίδων Πεντέλης θα είναι ένα ενιαίο Νομικό Πρόσωπο, οι εργαζόμενοι σε αυτό θα εργάζονται στο χώρο που θα προκύπτει με απόφαση της ΔΥΠΕ και της διοίκησης του Νοσοκομείου, συνεπώς αρκετοί από αυτούς θα ξαναεπιστρέψουν στο σημερινό χώρο εργασίας τους, το Αμαλία Φλέμιγκ.

Συνεπώς η κινητικότητα πρέπει να αποσυνδεθεί με τη λειτουργία του Νοσοκομείου, δεδομένου ότι όσοι είναι απαραίτητη για την λειτουργία του, θα εργάζονται σε αυτό, παρόλο που μετά την κινητικότητα θα υπάγονται διοικητικά στο Σισμανόγλειο.

Σε ότι αφορά τη λειτουργία του Αμαλία Φλέμιγκ.
Πιστεύω ότι το Νοσοκομείο πρέπει να παραμείνει ως γενικό νοσοκομείο, εντός μάλιστα του κύκλου των εφημεριών, ώστε να εξυπηρετεί όπως σήμερα, τους κατοίκους όλης της βόρειας Αττικής.
Για να είναι αυτό δυνατό, το νοσοκομείο πρέπει να διαθέτει τουλάχιστον συγκεκριμένες κλινικές και εργαστήρια.

Παρά το ότι δεν είναι ευθύνη μου, με τη βοήθεια των γνώσεών μου από την προηγούμενη προϋπηρεσία μου στο χώρο της υγείας, καθώς και με τη βοήθεια παραγόντων του Αμαλία Φλέμιγκ και του Σισμανογλείου, κατάθεσα προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, συγκεκριμένη πρόταση λειτουργίας κλινικών και εργαστηρίων του Αμαλία Φλέμιγκ, ώστε αυτό να παραμείνει ως γενικό νοσοκομείο εντός του κύκλου των εφημεριών. Με την πρόταση αυτή αποδείκνυα τεχνοκρατικά ότι το αίτημα παραμονής του νοσοκομείου ως γενικού νοσοκομείου, ήταν εφικτό. Γνωρίζω μάλιστα ότι έχει κατατεθεί και άλλη ανάλογη πρόταση επαρκώς τεκμηριωμένη στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας. 

Μετά από 10 περίπου μέρες, συνεχών, καθημερινών επικοινωνιών και συναντήσεων, διαπιστώνω ότι πλέον υπάρχει από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας η βούληση να εξακολουθεί να λειτουργεί το Αμαλία Φλέμιγκ ως Γενικό Νοσοκομείο εντός κύκλου εφημεριών, έχοντας για αυτό την απαραίτητη υποδομή σε κλινικές, σε ανθρώπινο δυναμικό και σε εξοπλισμό.

Μάλιστα νομίζω ότι η ενίσχυση του νοσοκομείου με την μονάδα αποκατάστασης που είναι ιδιαίτερα απαραίτητη στην περιοχή μας, θα το καταστήσει ακόμα περισσότερο χρήσιμο το νοσοκομείο για την τοπική μας κοινωνία.

Σήμερα είμαι περισσότερο αισιόδοξος από ότι μερικές μέρες πριν, όμως ακόμα το ζήτημα δεν έχει διευθετηθεί οριστικά. Μέχρι οφείλουμε να είμαστε σε εγρήγορση.