Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ για τον Αθλητισμό και τον Πολιτισμό που προβλέπει μεταξύ άλλων δωρεάν μια πολιτιστική και μια αθλητική δραστηριότητα για τα παιδιά και μηνιαίο τίμημα 10 ευρώ για όλες τις πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες του Δήμου. Παρόντες οι Χρυσοί Ολυμπιονίκες της χώρας μας Πύρρος Δήμας και Δημοσθένης Ταμπάκος, καθώς και ο συμπολίτης μας πρ. διεθνής καλαθοσφαιριστής Δημήτρης Κοκολάκης

Το Σάββατο 5 Απριλίου παρουσιάστηκε παρουσία πολλών συμπολιτών μας και παρουσία των χρυσών ολυμπιονικών Πύρρου Δήμα, Δημοσθένη Ταμπάκου και του πρώην διεθνή καλαθοσφαιριστή και συμπολίτη μας, Δημήτρη Κοκολάκη, το πρόγραμμα της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ για τον Πολιτισμό και τον Αθλητισμό.



Έγινε αναφορά από τη Φωτεινή Μαρκαντώνη και τον Κώστα Δημητράκη για τις παροχές που υπήρχαν στην πόλη μέχρι το 2010, παροχές που η διοίκηση Στεργίου δεν συνέχισε, αλλά αντιθέτως έκλεισε το δημοτικό κινηματογράφο Μελισσίων, το πολιτιστικό κέντρο του Δήμου, αύξησε το τίμημα συμμετοχής σε αθλητικές δραστηριότητες, με αποτέλεσμα οι αθλούμενοι στην πόλη να μειωθούν σημαντικά.

Στη συνέχεια ο Βασίλης Λαζαρίδης και ο Νίκος Χριστοδουλόπουλος παρουσίασαν το αθλητικό και το πολιτιστικό πρόγραμμα της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

Βασικός στόχος των δύο προγραμμάτων είναι η αύξηση όσο το δυνατό των πολιτών και των παιδιών που θα ασχολούνται με αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες. Για να γίνει αυτό, κεντρική ιδέα στα δύο προγράμματα είναι η παροχή μιας πολιτιστικής και αθλητικής δραστηριότητας ΔΩΡΕΑΝ για τα παιδιά της πόλης μας και η ύπαρξη ενιαίου τιμήματος 10 ευρώ το μήνα για τις υπόλοιπες δραστηριότητες.

Στη συνέχεια η Μαριαρίνα Μπουκίου παρουσίασε την πολιτιστική αξία του Πεντελικού και τις προτάσεις μας για την ανάδειξη της αξίας αυτής μέσα από πόρους του ΕΣΠΑ.

Τέλος ο Μανώλης Γραφάκος ανέλυσε τους στόχους της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ για τις αθλητικές και πολιτιστικές υποδομές, θέτοντας ως βασικούς στόχους, τη διεκδίκηση παραχώρησης στο Δήμο του Μεγάρου της Δούκισσας της Πλακεντίας στην Πεντέλη, τη δημιουργία νέου κλειστού γυμναστηρίου στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μελισσίων, τη δημιουργία μεγαλύτερου πολιτιστικού χώρου στο Μελίσσια σε έκταση 5 στρεμμάτων που αποκτά ο Δήμος από την ένταξη περιοχής στο σχέδιο πόλης κ.α.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση έκαναν ο Πύρρος Δήμας, ο Δημοσθένης Ταμπάκος και ο Δημήτρης Κοκολάκης που τόνισαν την αξία του αθλητισμού για την κοινωνία, ιδιαίτερα σήμερα και δήλωσαν ότι στηρίζουν κάθε προσπάθεια που γίνεται και συμβάλλει στην αύξηση των παιδιών και των πολιτών που ασχολούνται με τον αθλητισμό.


Το πρόγραμμα της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ για τον πολιτισμό




Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Πρόσκληση: Παρουσίαση προγράμματος ΣΥΜΠΟΛΙTΕΙΑΣ για τον Πολιτισμό, τον Αθλητισμό και τη Νεολαία – 5/4 – 19:00

Η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ συνεχίζει την παρουσίαση του προγράμματος που θα εφαρμόσει ως Διοίκηση του Δήμου με τη θεματική ενότητα για τον Πολιτισμό, τον Αθλητισμό και τη Νεολαία



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 Tα στελέχη της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ,

σας προσκαλούμε στην παρουσίαση του προγράμματος για τον

 Πολιτισμό, τον Αθλητισμό και τη Νεολαία

Το Σάββατο 5 Απριλίου 2014 και ώρα 19:00

στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελισσίων

(17ης Νοέμβρη, Μελίσσια)

Στην εκδήλωση θα παρευρεθούν δύο Χρυσοί Ολυμπιονίκες της χώρας μας

Διαλύθηκε σκόπιμα με βίαιο τρόπο με αφορμή την επίθεση του αντιδημάρχου σε πολίτη, το Δημοτικό Συμβούλιο που συγκάλεσε η αντιπολίτευση για το θέμα του εργοστάσιου αεριοποίησης απορριμμάτων που σχεδιάζει να δημιουργήσει ο κ. Στεργίου στο Πεντελικό. Με νέο αίτημά μας ζητάμε να συνεχιστεί το Δημοτικό Συμβούλιο που διακόπηκε παράνομα

Τις χειρότερες στιγμές του τα τελευταία 20 χρόνια έζησε το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας τη Δευτέρα 31 Μαρτίου στη συζήτηση που προκάλεσε η αντιπολίτευση για το θέμα της δημιουργίας εργοστασίου αεριοποίησης απορριμμάτων στο Πεντελικό που προωθεί ο κ. Στεργίου και έχει ζητήσει να λάβει έγκριση περιβαλλοντικών όρων από το ΥΠΕΚΑ.

Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό περιβαλλοντικά, εκθέτει ηθικά τον κ. Στεργίου ο οποίος πλήρωσε με χρήματα του Δήμου την εκπόνηση μελέτης για λήψη περιβαλλοντικής άδειας δημιουργίας εργοστασίου αεριοποίησης ιδιωτικών συμφερόντων!! σε χώρο που δεν είναι του Δήμου!! Προς τι λοιπόν ο ζήλος του κ. Στεργίου;

Ο κ. Στεργίου έδειξε το πραγματικό του πρόσωπο. Δεν έκανε δεκτό το αίτημα της αντιπολίτευσης να αποσύρει την αίτηση προς το ΥΠΕΚΑ, παρά περιορίστηκε να ψελλίζει ότι δεν θέλει να γίνει το εργοστάσιο.

Όταν δε είδε την πίεση από τους συμβούλους της αντιπολίτευσης και τους δημότες, τότε έβαλε τους εγκάθετούς του, επιτέθηκαν φραστικά κατά δημοτικών συμβούλων και ο αντιδήμαρχος του, στη θέα όλων των μέσων ενημέρωσης που κατέγραψαν το περιστατικό, επιτέθηκε σωματικά σε δημότη. Αυτή ήταν και η αφορμή που έψαχνε για να διακόψει το συμβούλιο χωρίς να ληφθεί απόφαση!!!

Ο κ. Στεργίου και η παρέα του τελειώνουν σε 45 μέρες και το γνωρίζουν. Έδειξαν για ακόμα μια φορά το πραγματικό τους πρόσωπο, το πρόσωπο της αναξιοπιστίας και του φασισμού που τους διακρίνει. Πλέον κανένας συμπολίτης δεν έχει το δικαίωμα να πει «δεν γνωρίζω».

Με νέο αίτημά των 14 δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης που καταθέσαμε σήμερα, ζητάμε να συνεχιστεί το Δημοτικό Συμβούλιο που διεκόπη παράνομα, ώστε να πάρει απόφαση για την ανάκληση της αίτησης προς το ΥΠΕΚΑ που έχει κάνει ο Δήμος και με την οποία ζητείται η λήψη περιβαλλοντικής αδειοδότησης για το εργοστάσιο αεριοποίησης απορριμμάτων στο Λατομείο Μαλτέζου στο Πεντελικό.

Αντιπροσωπεία της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ συναντήθηκε με εκπροσώπους των εργαζομένων του νοσοκομείου Αμαλία Φλέμιγκ

Αντιπροσωπεία της Συμπολιτείας αποτελούμενη από το Μανώλη Γραφάκο και τους Δημοτικούς Συμβούλους Καρβουνάκη Γιώργο και Σταυρόπουλο Δημήτρη, στο πλαίσιο των ενημερωτικών επαφών τους για τη λειτουργία των νοσοκομείων της περιοχής, συναντήθηκαν με τον πρόεδρο και εκπροσώπους του Συλλόγου εργαζομένων του Αμαλία Φλέμινγκ.

Συνοπτικά η ενημέρωση για τη λειτουργία του Νοσοκομείου που είχαν από τους εκπροσώπους των εργαζομένων έχει ως εξής :

Το νοσοκομείο σήμερα εφημερεύει κάθε τέσσερις μέρες σε διαφορετικές μέρες από το Σισμανόγλειο.
Η δυναμικότητα του σε κρεβάτια έχει περιοριστεί σε 140.
Λειτουργούν (αλλά χρειάζονται ενίσχυση με προσωπικό) η Παθολογική, η Καρδιολογική, η Ορθοπεδική και η χειρουργική κλινική, ενώ σε λειτουργία βρίσκεται και η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού.
Κατά τους εργαζόμενους ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η λειτουργία του νοσοκομείου είναι:

Α) Να επιστρέψει στο νοσοκομείο η νεφρολογική κλινική

Β) Να δημιουργηθεί ουρολογικό τμήμα ή κλινική

Γ) Να εξεταστεί η επιστροφή της πνευμονολογικής δεδομένου ότι δεν έχει λειτουργήσει ακόμα στους Αγίους Αναργύρους.

Δ) Να ενισχυθεί με τεχνολογιές και νοσηλευτικό προσωπικό η παθολογική, καρδιολογική,χειρουργική και ορθοπεδική κλινική (εκτίμηση ανάγκης σε προσωπικό για όλα αυτά περίπου τρεις (3) τεχνολόγους και δέκα (10) νοσηλευτές.

Ε) Να υπάρξει ομαλή λειτουργία του φαρμακείου διότι παρατηρείται έντονη καθυστέρηση στα φαρμακεία σε βάρος των ασθενών.

Στ) Να διευκρινιστεί και να λυθεί με οριστικές μετατάξεις το ζήτημα που υπάρχει με τις μετατάξεις 3 μηνών.

Ο σύλλογος των εργαζομένων εκτιμά ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση η σκέψη της διοίκησης του νοσοκομείου  για λειτουργία μονάδας αποκατάστασης στο Αμαλία Φλέμινγκ.

Τέλος ο σύλλογος ζήτησε από τα στελέχη της Συμπολιτείας τη βοήθειά τους για την επέκταση του ωραρίου του δρομολογίου 446 της βραδινές ώρες και την ενίσχυση της γραμμής το Σαββατοκύριακο.

Τα στελέχη της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ επανέλαβαν στη συνάντηση την πάγια θέση τους να λειτουργήσει το νοσοκομείο ως Γενικό Νοσοκομείο. Ανέφεραν ότι ήταν ιδιαίτερα γόνιμη η συζήτηση και ανέλαβαν την υποχρέωση σύντομα με στοχευμένη παρέμβαση προς την Υγειονομική Περιφέρεια και τη διοίκησή του Σισμανόγλειου θα τεθούν τα ζητήματα που επισημάνθηκαν από τους εργαζόμενους. Σε ότι δε αφορά τη δράση της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ γύρω από το φλέγον ζήτημα της παραμονής του νοσοκομείου στα Μελίσσια, αυτή γίνεται με όρους ουσίας, επιχειρημάτων και όχι με επικοινωνιακές φιέστες άλλης εποχής που μετέρχεται συνεχώς ο κ. Στεργίου.

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ στηρίζει το Παίδων Πεντέλης

Αντιπροσωπεία της Συμπολιτείας επισκέφθηκε το νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης.

Η διοίκηση του νοσοκομείου ενημέρωσε τον Μανώλη Γραφάκο και τα μέλη του Συνδυασμού Γιώργο Καρβουνάκη, Βλάσση Σιώμο και Κώστα Μαργαρίτη, για την κατάσταση και τα προβλήματα του Παίδων.

Κυρίαρχο θέμα ήταν η μη καταβολή των εφημεριών των γιατρών, ζήτημα που ταλαιπωρεί το επιστημονικό προσωπικό και συσχεραίνει τη λειτουργία του νοσοκομείου.

Το αίτημα των γιατρών για καταβολή των δεδουλευμένων υπερωριών είναι δίκαιο και ήδη προωθείται νομοθετική ρύθμιση για την επίλυση του.