Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Πρόσκληση: Συνέντευξη Τύπου – Δευτέρα 29/10 – 19:30

Σας καλούμε τη Δευτέρα 29/10 στις 7.30 μ.μ. στο γραφείο του Συνδυασμού μας (Λεωφ. Πηγής 30 Μελίσσια) σε Συνέντευξη Τύπου με θέμα:
 
«Πρωτοβουλίες του συνδυασμού μας, πραγματοποίηση ανοικτής εκδήλωσης με πολίτες στις 4/11 στα Μελίσσια».

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Αντιπροσωπεία του Συνδυασμού μας παρευρέθηκε στη συνάντηση μεταξύ των μελών του ΔΣ του Σωματείου του Αμαλία Φλέμιγκ και εκπροσώπων του Δήμου. Ερωτηματικά προκαλεί η απουσία της Διοίκησης Στεργίου

 
Αντιπροσωπεία του Συνδυασμού μας ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του σωματείου εργαζομένων του Νοσοκομείου Αμαλία Φλέμιγκ και παρευρέθηκε σήμερα το πρωί στη συνάντηση μεταξύ των μελών του ΔΣ του Σωματείου και εκπροσώπων του Δήμου.
Στη συνάντηση η αντιπροσωπεία του Συνδυασμού μας επιβεβαίωσε τη βούληση της να παραμείνει και μάλιστα να ενισχυθεί η λειτουργία του Νοσοκομείου Αμαλία Φλέμιγκ στα Μελίσσια και δήλωσε ότι θα στηρίξει τις προσπάθειες των εργαζομένων προς την κατεύθυνση αυτή.   Σημειώνουμε ότι ο Συνδυασμός μας έχει αποφασίσει τις προσπάθειές του για το θέμα αυτό να τις πραγματοποιεί μέσα απο την κοινή πρωτοβουλία των συνδυασμών της αντιπολίτευσης του Δήμου Πεντέλης.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η Διοίκηση Στεργίου ήταν απούσα, παρόλο που είχε κληθεί στη συνάντηση.

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Την Κυριακή 21/10 είδα από κοντά τα προβλήματα της Καλλιθέας Πεντέλης

Στην Καλλιθέα Πεντέλης βρέθηκα την Κυριακή 21/10 το πρωϊ. Η επίσκεψή μου εκεί με φίλους κατοίκους της περιοχής μου έδωσε τη δυνατότητα να δω από κοντά τα προβλήματα που υπάρχουν.

Η περιοχή έχει χάσει ένα σημαντικό μέρος του δασικού της πλούτου από τη φωτιά του 2009. Απαιτείται λοιπόν μια πιο οργανωμένη φροντίδα του φυσικού περιβάλλοντος, διαδικασία που όπως διαπίστωσα, έχει κινητοποιήσει τους κατοίκους που με δικά τους μέσα έχουν κάνει σημαντικές ενέργειες για την αποκατάσταση των εκτάσεων που έχουν καεί. Είναι εμφανής η απουσία του Δήμου και η ουσιαστική του συμπαράσταση στα θέματα που απασχολούν τους κατοίκους.

Κατέγραψα σε πρώτη φάση τα βασικά προβλήματα της περιοχής. Σε λίγες μέρες θα ξαναεπισκεφτώ την Καλλιθέα Πεντέλης, ώστε να αποκτήσω ολοκληρωμένη εικόνα για τα ζητήματα που απασχολούν τους κατοίκους. Στη συνέχεια με τους συνεργάτες μου θα καταρτίσουμε πλάνο ενεργειών και προτάσεων, με ιεράρχηση των παρεμβάσεων που πρέπει να γίνουν στην περιοχή.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει σήμερα αρκετές δυνατότητες και ο νέος Δήμος διαθέτει πλέον τα μέσα να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων των δημοτών των περιοχών της Νέας Πεντέλης και της Πεντέλης, μέσα που δεν είχαν οι πρώην Δήμοι της Πεντέλης και της Νέας Πεντέλης.

Πιστεύω ότι με πρόγραμμα και σχέδιο μπορούμε να κάνουμε την πόλη μας καλύτερη και στην κατεύθυνση αυτή θα εργαστώ μαζί με τους συνεργάτες μου για όλες τις γειτονιές της πόλης μας.

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Δεν έχει εφαρμοστεί εδώ και 5,5 μήνες η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για μείωση του Δημοτικού φόρου στη Νέα Πεντέλη. Ερώτημα του συνδυασμού μας στο Δήμο

Στις 2 Μαΐου του 2012 το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε τη μείωση του συντελεστή Δημοτικού φόρου στη Νέα Πεντέλη σε 0,14 ευρώ το τ.μ. το χρόνο ώστε να εναρμονιστεί με τους συντελεστές των άλλων δύο δημοτικών κοινοτήτων (Μελίσσια και Νέα Πεντέλη).

Όμως μέχρι σήμερα η απόφαση αυτή δεν έχει εφαρμοστεί, όπως προκύπτει από το εκκαθαριστικό της ΔΕΗ που αφορά τα χρήματα που πιστώθηκαν στο Δήμο το Σεπτέμβριο του 2012, με αποτέλεσμα οι πολίτες της Νέας Πεντέλης να έχουν χρεωθεί με τον υψηλό συντελεστή για πέντε και πλέον μήνες.

Σήμερα ο συνδυασμός μας κατέθεσε ερώτημα στη διοίκηση του Δήμου Πεντέλης ζητώντας έγγραφες εξηγήσεις γιατί η διοίκηση δεν εφάρμοσε ως όφειλε την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
 

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Το Προεδρικό Διάταγμα για το Δάσος Παπαδημητρίου διασφαλίζει απόλυτα τη δασική έκταση και ανοίγει το δρόμο για την απόκτηση του δάσους από το Δήμο και την απόδοσή του στους πολίτες. Στο χώρο πρέπει να λειτουργήσει δημόσιο νοσοκομείο με έμφαση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη

Σχετικά με την υπόθεση του Δάσους Παπαδημητρίου που συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 15/10/2012, σημειώνουμε τα εξής:

Το Π.Δ. προστασίας της δασικής έκτασης είναι επαρκές και αποτελεί μεγάλη κατάκτηση της τοπικής κοινωνίας των Μελισσίων και των αιρετών της περιόδου 1999 - 2007. Το Π.Δ. κατοχύρωσε τη δασική έκταση, διασφάλισε πολεοδομικά την ομαλή λειτουργία του Νοσοκομείου Παπαδημητρίου και εκμηδένισε τη δυνατότητα νέας δόμησης. Σε ότι δε αφορά την παράταξή μας, αποτελεί τιμή για εμάς ότι στελέχη μας συνέβαλλαν καταλυτικά στην εξέλιξη αυτή.

Η διοίκησή μας της περιόδου 2007 - 2010 προχώρησε στη σύνταξη της πράξης αναλογισμού που είναι προαπαιτούμενο για την υλοποίηση της απαλλοτρίωσης και εξασφάλισε εκτίμηση του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών για την αξία κτήσης της έκτασης, τίμημα που είναι απόλυτα βατό για τα σημερινά δεδομένα.

Το τίμημα της απαλλοτρίωσης πρέπει και μπορεί να αναζητηθεί από το Πράσινο Ταμείο του ΥΠΕΚΑ που χρηματοδοτεί την αγορά τέτοιων εκτάσεων αστικού πρασίνου.
Σήμερα ο Δήμος έχει ένα και μόνο δρόμο. Να υλοποιήσει την απαλλοτρίωση. Για να γίνει αυτό πρέπει να ολοκληρωθεί η πράξη αναλογισμού από την πολεοδομία η οποία καθυστερεί πάνω από τρία χρόνια. Η σημερινή διοίκηση πρέπει να πιέσει προς κάθε κατεύθυνση για την ολοκλήρωση της πράξης αναλογισμού.

Σημειώνουμε επίσης ότι είναι απόλυτα απαραίτητη η λειτουργία πολεοδομίας στο Δήμο, προκειμένου η πόλη μας να αποκτήσει ένα σημαντικό εργαλείο γρήγορης εφαρμογής της πολεοδομικής πολιτικής. Η διοίκηση πρέπει να μεριμνήσει ώστε να λειτουργήσει πολεοδομικό γραφείο στο Δήμο από 1/1/2013, σύμφωνα με τη νομοθεσία.

Τροποποίηση στους όρους του Π.Δ. προστασίας μας βρίσκει κατ' αρχήν επιφυλακτικούς και αν η διοίκηση εισάγει τέτοιο θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο θα τοποθετηθούμε μόλις έχουμε τη συγκεκριμένη πρόταση και αξιολογήσουμε τις συνέπειές της.

Τέλος σε ότι αφορά το Νοσοκομείο Παπαδημητρίου που θα κλείσει μέχρι τέλος του έτους, εκτιμούμε ότι στη θέση του πρέπει να λειτουργήσει δημόσιο νοσηλευτικό ίδρυμα, συμπληρωματικό της λειτουργίας του Σισμανογλείου και του Αμαλία Φλέμιγκ με έμφαση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη και στην αποκατάσταση. Για το θέμα αυτό θα προσπαθήσουμε να διαμορφώσουμε πιο συγκεκριμένη θέση μαζί με τις άλλες παρατάξεις της αντιπολίτευσης και τη διοίκηση των δημόσιων νοσοκομείων της περιοχής μας.