Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Συνεχίζονται οι παρεμβάσεις του συνδυασμού μας για τα μεγάλα κοινωνικά ζητήματα που απασχολούν την πόλη. Χθες αντιπροσωπεία μας στο νοσοκομείο Παπαδημητρίου, σήμερα στο Κέντρο ημέρας της ΕΠΑΨΥ στα Μελίσσια



Στήριξη της κινητοποίησης των εργαζομένων στο Παπαδημητρίου για διατήρηση του νοσοκομείου την Τρίτη 30/10

Αντιπροσωπεία μας βρέθηκε χθες και στήριξε την κινητοποίηση των εργαζόμενων υπέρ της παραμονής του Νοσοκομείου. Η κα Νατάσα Κοσμοπούλου στο χαιρετισμό της τόνισε ότι η πρόταση της αντιπολίτευσης του Δήμου Πεντέλης είναι να δημιουργηθεί ένα κέντρο πρωτοβάθμιας περίθαλψης στο χώρο που θα λειτουργεί συμπληρωματικά με τα Σισμανόγλειο Νοσοκομείο και το Νοσοκομείο Αμαλία Φλέμιγκ.

Στη συγκέντρωση εμφανίστηκε και ο μονίμως απών κ. Στεργίου, για τον οποίον πλέον δεν υπάρχουν λόγια που μπορούν να αποτυπώσουν την υποκριτική συμπεριφορά του. Ήταν η τραγική φιγούρα της κινητοποίησης... Ενώ είναι απών εδώ και δύο χρόνια μη κάνοντας απολύτως τίποτε για το θέμα, χθες παρευρέθηκε και ψέλλισε τελικά ότι στηρίζει την ήδη διατυπωμένη εδώ και ένα μήνα θέση όλων των συνδυασμών της αντιπολίτευσης του Δήμου, για δημιουργία κέντρου πρωτοβάθμιας περίθαλψης στο χώρο. Κάλλιο αργά παρά ποτέ..

Επίσκεψη στο κέντρο Ημέρας της ΕΠΑΨΥ στα Μελίσσια την Τετάρτη 31/10

Αντιπροσωπεία του συνδυασμού μας αποτελούμενη από τους δημοτικούς συμβούλους Κώστα Καλλιανιώτη και Δημήτρη Σταυρόπουλο και τον τοπικό σύμβουλο Μελισσίων κ. Νίκο Δροσάτο επισκέφθηκε το κέντρο ημέρας ΕΠΑΨΥ στα Μελίσσια. Έγινε ενημέρωση από την διεύθυνση του κέντρου για τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το κέντρο λόγω έλλειψης κρατικής χρηματοδότησης από τον περασμένο Ιούνιο. 

Έγινε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων για το θέμα και ορίστηκε νέα συνάντηση τις επόμενες μέρες προκειμένου να διαμορφωθούν συγκεκριμένες προτάσεις, κοινά αποδεκτές που θα διασφάλιζαν την παροχή των υπηρεσιών που παρέχει σήμερα το κέντρο στους συνανθρώπους μας που έχουν πραγματική ανάγκη στήριξης.

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Ξεκινάμε ανοικτό διάλογο με τους κατοίκους των Μελισσίων. "Λάθη όλων μας έφεραν τον κ. Στεργίου στη διοίκηση του Δήμου και την πόλη μας στην οπισθοδρόμηση. Ξεκινάμε μια νέα αρχή ώστε μαζί να δώσουμε τέλος στη χαμένη τετραετία". Ομιλία την Κυριακή 4 Νοεμβρίου ώρα 11.00 πμ. Πολιτιστικό Μελισσίων

Ανοικτό διάλογο με τους κατοίκους των Μελισσίων για τα θέματα που απασχολούν τα Μελίσσια ξεκινάει ο συνδυασμός μας.   Στα πλαίσια του διαλόγου ο Συνδυασμός θα δεχθεί και παρατηρήσεις των κατοίκων για την πορεία του στη διοίκηση του Δήμου Μελισσίων την περίοδο 2007 - 2010.
Από την 1/11/2012 μέχρι και την 31/3/2013 οι πολίτες μέσα από την ιστοσελίδα του συνδυασμού (www.manolisgrafakos.gr), μπορούν να συμμετέχουν στο διάλογο συμπληρώνοντας το σχετικό ερωτηματολόγιο.
Με συνέντευξή μου στον τοπικό τύπο και με ανοικτή επιστολή μου στους κατοίκους της πόλης,  επισημαίνω την ανεπάρκεια της διοίκησης Στεργίου στα Μελίσσια, σημειώνοντας ότι τα Μελίσσια βρίσκονται σε εγκατάλειψη.  Κανένα έργο στην πόλη δεν έχει προωθηθεί, έχουν κλείσει κοινωνικές δομές, οι δημότες δεν εξυπηρετούνται, ο Δήμος έχει αποξενωθεί από τους πολίτες.
Σημειώνω, ότι λάθη αιρετών και πολιτών έφεραν τον κ. Στεργίου στη διοίκηση του Δήμου και τα Μελίσσια στην οπισθοδρόμηση, ενώ χαρακτηρίζω χαμένη για την πόλη την παρούσα τετραετία.   Σε ότι αφορά το Συνδυασμό θέλω να τονίσω ότι είναι δύναμη να επισημαίνεις τα λάθη σου και να προχωράς μπροστά, κάλεσε όμως και τους πολίτες να πράξουν το ίδιο για τις δικές τους επιλογές.
Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας μεγάλης συμμαχίας για την πόλη που θα δώσει τέλος στην αδράνεια και την οπισθοδρόμηση.  Τα θέματα της πόλης αντιμετωπίζονται καλύτερα με ευρείες συνεργασίες και θέτουμε ως βασικό μας στόχο την επίτευξη τέτοιων συνεργασιών, αλλά και την κοινή αντιμετώπιση των μεγάλων θεμάτων του Δήμου με τις άλλες δυνάμεις της αντιπολίτευσης.
Τελειώνοντας, καλώ τους δημότες στη συγκέντρωσή που διοργανώνει ο Συνδυασμός μας την Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012 στις 11.00 πμ στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελισσίων με θέμα: «Ξεκινάμε μια νέα αρχή, μαζί να δώσουμε τέλος στη χαμένη τετραετία». 
Δείτε εδώ την ανοικτή επιστολή μου προς τους πολίτες.
Δείτε εδώ τη Συνέντευξη Τύπου στον τοπικό τύπο (29/10/2012).

Υπόθεση Κώστα Αρβανίτη. Ανόητες ενέργειες που παραπέμπουν σε άλλες εποχές.

Θα μπορούσα να δώσω πολιτική διάσταση στο θέμα. Αυτή νομίζω όμως έχει ειπωθεί επαρκώς. Τονίζω την ανοησία των υπεθύνων της ΕΡΤ και το γεγονός ότι έχουν αποκοπεί από την κοινωνία. Αν νομίζουν ότι η κοινωνία έχει ανάγκη να ακούει λιβανιστήρι από την κρατική τηλεόραση στην εκάστοτε εξουσία, τότε τους διαβεβαιώ ότι έχουν μείνει δεκαετίες πίσω.

Η εκπομπή του Κώστα Αρβανίτη είχε κερδίσει την εκτίμηση και το σεβασμό των τηλεθεατών, είχε αναβαθμίσει το ξεθωριασμένο πρόσωπο της ΕΡΤ . Αυτοί οι φωστήρες που "έπαυσαν" τον Κώστα προσφέρουν κακές υπηρεσίες στη δημόσια τηλεόραση, στην κοινωνία και κυρίως σε εκείνους που υποτίθεται ότι προστατεύουν με τις ανόητες ενέργειές τους.

Δείτε το σχετικό μου σχόλιο κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου προς τον τοπικό τύπο εδώ.

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Το ζήτημα της κατασκευής αγωγών αποχέτευσης στην Πεντέλη που πληρώθηκαν από τους πολίτες και την Ευρωπαϊκή Ένωση ανοίγει ο Συνδυασμός μας. Ο Δήμος θα κληθεί να επιστρέψει χρήματα άνω των 1,5 εκατ. Ευρώ

Είναι γνωστό το θέμα που έχει προκύψει από την κατασκευή των αγωγών αποχέτευσης στην Πεντέλη κατά τη διάρκεια της προηγούμενης θητείας του κ. Στεργίου στην περιοχή.

Τα έργο έχει πληρωθεί από δύο πηγές χρηματοδότησης, κάτι που είναι απόλυτα παράνομο.

Το πλήρωσαν οι πολίτες και η ευρωπαϊκή ένωση. Δεδομένου ότι ο Δήμος έχει πληρωθεί για τον ίδιο σκοπό δύο φορές θα κληθεί άμεσα να επιστρέψει τα χρήματα που υπολογίζονται ότι ξεπερνούν το 1,5 εκατ. ευρώ.

Η θέση μας είναι ότι εδώ και τώρα τα χρήματα πρέπει να επιστραφούν στους δημότες.

Ο Συνδυασμός μας ανοίγει το ζήτημα αυτό και με ερώτησή του προς το Δήμο, ζητά την αλληλογραφία του Δήμου με τη διαχειριστική αρχή του Ε.Π. Αττική 2000 - 2006 από το 2011 και μετά.

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Άνιση μεταχείριση σε βάρος των μελών ΚΑΠΗ από τα Μελίσσια

Έχουμε αναφορές από δημότες Μελισσίων για διακριτική και άνιση μεταχείριση των μελών του ΚΑΠΗ στα Μελίσσια.
Πιο συγκεκριμένα οι αναφορές αφορούν:
·         Το γεγονός ότι στις δωρεάν εκδρομές που οργανώνει το ΚΑΠΗ Μελισσίων, πηγαίνουν και μη δημότες, σε τέτοιο βαθμό που οι δημότες να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν. Η θέση μας είναι ότι οι δωρεάν εκδρομές αφορούν μόνο τους δημότες του Δήμου Πεντέλης και κανένα ετεροδημότη.
·         Το γεγονός ότι υπάρχει η δυνατότητα σε μέλη του ΚΑΠΗ της Πεντέλης να μπορούν να πάνε εκδρομές που οργανώνει το ΚΑΠΗ των Μελισσίων, ενώ αντιθέτως μέλη του ΚΑΠΗ των Μελισσίων δεν μπορούν να πάνε εκδρομές που οργανώνει το ΚΑΠΗ Πεντέλης. Η θέση μας είναι ότι όλα τα μέλη του ΚΑΠΗ και των τριών Δήμων, πρέπει να μπορούν να πηγαίνουν στις εκδρομές που οργανώνονται από κάθε ένα ΚΑΠΗ της πόλης μας.
·         Το γεγονός ότι ενώ προσφέρεται δωρεάν διδασκαλία ζωγραφικής στο κεντρικό ΚΑΠΗ Μελισσίων, ζητούνται χρήματα από μέλη του ΚΑΠΗ για να παρακολουθούν μαθήματα ζωγραφικής με άλλη δασκάλα στο παράρτημα του ΚΑΠΗ στην οδό Νάξου (20 ευρώ το μήνα).
Καλούμε τη διοίκηση να διορθώσει το συντομότερο τις ανισότητες αυτές. Οι συμπολίτες μας της τρίτης ηλικίας πρέπει να έχουν όλοι την ίδια δυνατότητα πρόσβασης στις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΚΑΠΗ της πόλης χωρίς τοπικές διακρίσεις.