Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Η έκταση των 3000 στρεμμάτων της εκκλησίας στο Πεντελικό δεν μπορεί να αξιοποιηθεί διότι είναι εντός της ζώνης προστασίας του

Ανακοινώθηκε η δημιουργία ταμείου αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας στο οποίο θα συμμετέχει το Δημόσιο και η Εκκλησία της Ελλάδος με 50% ο κάθε ένας.

Ανάμεσα στα ακίνητα που φροντίσει να αξιοποιήσει το ταμείο αυτό, είναι και έκταση 3.000 στρεμμάτων στον Κοκκιναρά, όπου έχει ιδιοκτησία η Μονή Πετράκη.

Όμως η "αξιοποίηση" της έκτασης αυτής δεν μπορεί να γίνει δεδομένου ότι είναι εντός της ζώνης προστασίας του Πεντελικού. Καλό λοιπόν θα είναι να την εξαιρέσουν από τα σχέδιά τους.

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Πραγματοποιούμε διαρκείς συναντήσεις σχετικά με το Αμαλία Φλέμιγκ. Το Νοσοκομειο μπορεί και πρέπει να παραμείνει ως Γενικό Νοσοκομείο στα Μελίσσια

Χθες και σήμερα έχω πολλές συναντήσεις για το θέμα του νοσοκομείου Αμαλία Φλέμιγκ. Έχουμε διαμορφώσει μια καλή άποψη για την κατάσταση και τους στόχους του Υπουργείου. Ρητά δηλώνω ότι το νοσοκομείο μπορεί να παραμείνει με τη μορφή Γενικού Νοσοκομείου και παράλληλα να υλοποιηθούν και οι στόχοι που θέτει το Υπουργείο.

Συνεχίζουμε σήμερα τις επαφές μας και άμεσα θα ενημερώσουμε για την εξέλιξή του θέματος.

Ο κ. Στεργίου έχει επιλέξει συνειδητά την όξυνση νομίζοντας ότι έτσι θα αποφύγει την εκλογική του συντριβή



Είναι προφανές ότι ο κ. Στεργίου προκειμένου να καλύψει την ανεπάρκειά του και την παντελή έλλειψη έργου από τη διοίκησή του, έχει επιλέξει την οξεία πόλωση στην πορεία του προς τις εκλογές.

Η χαμένη τετραετία που διαπιστώνουν όλο και περισσότερο οι πολίτες, η έλλειψη έργου και η στασιμότητα σε όλες τις δημοτικές υποθέσεις, τον οδηγούν να λέει συνέχεια τις ίδιες ανοησίες. Εδώ και 2,5 χρόνια λέει τα ίδια και τα ίδια, παρόλο που έχει λάβει δημόσιες απαντήσεις οι οποίες είναι δημοσιευμένες στην ιστοσελίδα μας στο διαδίκτυο. Περσινά ξινά σταφύλια λοιπόν "φίλτατε" κ. Στεργίου. 

Το μόνο που καταφέρνει με αυτή του την τακτική είναι να γίνεται γραφικός, βαρετός και να χάνει φίλους και στελέχη που έρχονται προς τα εμάς. Τον ευχαριστούμε θερμά για αυτή του την υπηρεσία.

Κατανοούμε βέβαια τη δυσχερή του θέση. Για όσα μας κατηγορεί, θα κληθεί να δώσει από το Σεπτέμβριο συγκεκριμένες απαντήσεις. Ξέρει καλυτέρα από τον κάθε ένα, ότι με το να χαρίσει δημοτικά τέλη 1.000.000 ευρώ το χρόνο στις Τράπεζες και στις μεγάλες επιχειρήσεις, έχει μειώσει τα τακτικά έσοδα του δήμου, έχει δημιουργήσει λειτουργικά ελλείμματα, έχει μειώσει επικίνδυνα τα διαθέσιμα του Δήμου, με αποτέλεσμα ο Δήμος να οδηγείται στα βράχια, συνέπεια των απαράδεκτων επιλογών του. 

Γνωρίζει επίσης ότι τα μεγάλα ανοικτά θέματα της θητείας του στην Παλαιά Πεντέλη, όπως της μη είσπραξης ΤΑΠ από τους κατοίκους επί μια δεκαετία, που είχε απώλεια εσόδων για το Δήμο 1,2 εκατ. ευρώ και τα χρήματα που εισέπραξε παράνομα από τους δημότες για αγωγούς αποχέτευσης 1,5 εκατ. ευρώ, τα οποία θα κληθεί να επιστρέψει ο Δήμος, το οδηγούν σε δικαστικες πειρπέτειες που πιθανά να οδηγήσουν ακόμα και στην έκπτωση από το αξίωμά του για το βαρύτατο αδίκημα της μη βεβαίωσης εσόδων ΤΑΠ ύψους 250.000 ευρώ στους κατοίκους της Παλαιάς Πεντέλης.

Κατανοούμε λοιπόν τον πανικό ενός ανθρώπου που καταρρέει,  που δεν έχει κανένα όραμα για το μέλλον της πόλης, που αδυνατεί να παρακολουθήσει τις σύγχρονες εξελίξεις στην αυτοδιοίκηση και στην κοινωνία. Θα υπομείνουμε την όξυνσή του και τα ψέματά του για 9 μήνες ακόμα...

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Συνάντηση με τον Άδωνι Γεωργιάδη για το θέμα του Νοσοκομείου Αμαλία Φλέμιγκ στα Μελίσσια

Στη συνάντηση που είχαμε πριν μια ωρα με τον Υπουργό Υγείας κ. Αδωνι Γεωργιάδη, τον Γεν. Γραμματεα κ. Πελοπίδα Καλλιρη και τον Διοικητή της Α Υ.ΠΕ. κ. Βασίλη Κοντοζαμανη, είχαμε τα εξής:

Ρητή δήλωση του Υπουργού οτι δεν θα υπάρξει καμία απομάκρυνση εργαζόμενου από το χώρο της υγείας, άρα και από το Νοσοκομείο Αμαλια Φλεμιγκ.

Θα γίνει Διοικητική Ενοποίηση του Παίδων Πεντέλης με το Σισμανόγλειο και το Αμαλια Φλεμιγκ

Δημιουργία μονάδας αποκατάστασης στο Αμαλια Φλέμιγκ.

Το σχέδιο μετακινησης κλινικών από το Αμαλια Φλεμιγκ στο Σισμανόγλειο θα διαμορφωθεί σε μερικές μέρες και θα μας γνωστοποιηθεί.

Στη συζήτηση θέσαμε τις ακόλουθες παραμέτρους.

1. Να υπάρξει μακροχρόνιος σχεδιασμός, άρα να μην έχουμε στο μέλλον ξανά θέμα με το Αμαλια Φλεμιγκ.

2. Οι κλινικές του Αμαλια Φλεμιγκ που λειτουργούν σωστά και εξυπηρετούν τους πολίτες να παραμείνουν ως έχουν.

3. Πριν ανακοινωθούν οι αλλαγές να έχουμε αναλυτική ενημέρωση (καθότι ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες).

Και τα τρία θέματα έγιναν δεκτά από τον Υπουργό και τους συνεργάτες του.

Ηταν μια καλή ενημερωτική συνάντηση που έβαλε κάποια πράγματα στη θέση τους.

Αναμένουμε, δεν εφησυχάζουμε μέχρι να δούμε το τελικό σχέδιο το οποίο δεν πρεπει να αλλάζει τη φιλοσοφία του νοσοκομείου Αμαλια Φλέμιγκ και δεν πρεπει να επηρεάζει αρνητικά την αποτελεσματικότητά του και τις παρεχόμενες υψηλές υπηρεσίες του προς τους πολίτες.

Παρακολουθούμε στενά το θεμα και στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας θα παρακολουθούμε την εξέλιξη της πρότασης σχετικά με το μέλλον των κλινικών του Αμαλια Φλέμιγκ.

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Ανίκανη η διοίκηση Στεργίου να αντιμετωπίσει τολμηρά τα μεγάλα θέματα της πόλης και προβαίνει σε αποσπασματικές παρεμβάσεις

Στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο η διοίκηση Στεργίου έφερε πρόταση για μονοδρόμηση της οδού Εθνικής Αντιστάσεως από την οδό Αγίας Παρασκευής μέχρι την οδό Χρυσ. Σμύρνης.

Άλλη μια απόδειξη του αποσπασματικού τρόπου που αντιμετωπίζει τα θέματα. Δεν τολμά να προχωρήσει σε μια ολοκληρωμένη συνολική κυκλοφοριακή μελέτη με ρυθμίσεις για το σύνολο των προβλημάτων κυκλοφορίας και στάθμευσης στην περιοχή της Νέας Πεντέλης.

Πιο συγκεκριμένα στην περιοχή εκκλησίας της Αγίας Παρασκευής, επέλεξε να προχωρήσει σε μονοδρόμηση ενός μόνο δρόμου 50 μέτρων, αντί να αντιμετωπίσει τολμηρά και ολοκληρωμένα το κυκλοφοριακό πρόβλημα που υπάρχει μεταξύ των οδών Αγίας Παρασκευής, 25ης Μαρτίου, Ηρώων Πολυτεχνείου και 28ης Οκτωβρίου.

Εμείς πιστεύουμε ότι πρέπει να υπάρξει ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη στη Νέα Πεντέλη που θα αντιμετωπίζει τολμηρά τα προβλήματα της στάθμευσης και κυκλοφορίας των οχημάτων στην πόλη.

Σε ότι δε αφορά τους εσωτερικούς δρόμους που περικλείονται από τις οδούς Αγίας Παρασκευής, 25ης Μαρτίου, Ηρώων Πολυτεχνείου και 28ης Οκτωβρίου, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα στενοί, πρέπει όλοι να μονοδρομηθούν σύμφωνα με την κυκλοφοριακή μελέτη της περιοχής.