Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Ενημέρωση για το Νοσοκομείο Αμαλία Φλέμιγκ. Διαπιστώνω ότι υπάρχει πλέον βούληση από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας για παραμονή του Νοσοκομείου ως Γενικού εντός κύκλου εφημεριών



Σήμερα ή αύριο θα τεθούν σε κινητικότητα περίπου 300 εργαζόμενοι από το Αμαλία Φλέμιγκ. Θα μετακινηθούν κυρίως προς το Σισμανόγλειο, το Παίδων Πεντέλης και το Νοσοκομείο Άγιοι Ανάργυροι.

Σύμφωνα με δέσμευση  της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου η κινητικότητα θα έχει ολοκληρωθεί σε 15 μέρες, ώστε οι υπάλληλοι να μην χάσουν τη δουλειά τους και να βρεθούν έγκαιρα στις νέες οργανικές τους θέσεις. Μένει φυσικά αυτό να αποδειχθεί. 

Δεδομένου ότι Σισμανόγλειο, Αμαλία Φλέμιγκ και Παίδων Πεντέλης θα είναι ένα ενιαίο Νομικό Πρόσωπο, οι εργαζόμενοι σε αυτό θα εργάζονται στο χώρο που θα προκύπτει με απόφαση της ΔΥΠΕ και της διοίκησης του Νοσοκομείου, συνεπώς αρκετοί από αυτούς θα ξαναεπιστρέψουν στο σημερινό χώρο εργασίας τους, το Αμαλία Φλέμιγκ.

Συνεπώς η κινητικότητα πρέπει να αποσυνδεθεί με τη λειτουργία του Νοσοκομείου, δεδομένου ότι όσοι είναι απαραίτητη για την λειτουργία του, θα εργάζονται σε αυτό, παρόλο που μετά την κινητικότητα θα υπάγονται διοικητικά στο Σισμανόγλειο.

Σε ότι αφορά τη λειτουργία του Αμαλία Φλέμιγκ.
Πιστεύω ότι το Νοσοκομείο πρέπει να παραμείνει ως γενικό νοσοκομείο, εντός μάλιστα του κύκλου των εφημεριών, ώστε να εξυπηρετεί όπως σήμερα, τους κατοίκους όλης της βόρειας Αττικής.
Για να είναι αυτό δυνατό, το νοσοκομείο πρέπει να διαθέτει τουλάχιστον συγκεκριμένες κλινικές και εργαστήρια.

Παρά το ότι δεν είναι ευθύνη μου, με τη βοήθεια των γνώσεών μου από την προηγούμενη προϋπηρεσία μου στο χώρο της υγείας, καθώς και με τη βοήθεια παραγόντων του Αμαλία Φλέμιγκ και του Σισμανογλείου, κατάθεσα προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, συγκεκριμένη πρόταση λειτουργίας κλινικών και εργαστηρίων του Αμαλία Φλέμιγκ, ώστε αυτό να παραμείνει ως γενικό νοσοκομείο εντός του κύκλου των εφημεριών. Με την πρόταση αυτή αποδείκνυα τεχνοκρατικά ότι το αίτημα παραμονής του νοσοκομείου ως γενικού νοσοκομείου, ήταν εφικτό. Γνωρίζω μάλιστα ότι έχει κατατεθεί και άλλη ανάλογη πρόταση επαρκώς τεκμηριωμένη στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας. 

Μετά από 10 περίπου μέρες, συνεχών, καθημερινών επικοινωνιών και συναντήσεων, διαπιστώνω ότι πλέον υπάρχει από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας η βούληση να εξακολουθεί να λειτουργεί το Αμαλία Φλέμιγκ ως Γενικό Νοσοκομείο εντός κύκλου εφημεριών, έχοντας για αυτό την απαραίτητη υποδομή σε κλινικές, σε ανθρώπινο δυναμικό και σε εξοπλισμό.

Μάλιστα νομίζω ότι η ενίσχυση του νοσοκομείου με την μονάδα αποκατάστασης που είναι ιδιαίτερα απαραίτητη στην περιοχή μας, θα το καταστήσει ακόμα περισσότερο χρήσιμο το νοσοκομείο για την τοπική μας κοινωνία.

Σήμερα είμαι περισσότερο αισιόδοξος από ότι μερικές μέρες πριν, όμως ακόμα το ζήτημα δεν έχει διευθετηθεί οριστικά. Μέχρι οφείλουμε να είμαστε σε εγρήγορση.

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Η έκταση των 3000 στρεμμάτων της εκκλησίας στο Πεντελικό δεν μπορεί να αξιοποιηθεί διότι είναι εντός της ζώνης προστασίας του

Ανακοινώθηκε η δημιουργία ταμείου αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας στο οποίο θα συμμετέχει το Δημόσιο και η Εκκλησία της Ελλάδος με 50% ο κάθε ένας.

Ανάμεσα στα ακίνητα που φροντίσει να αξιοποιήσει το ταμείο αυτό, είναι και έκταση 3.000 στρεμμάτων στον Κοκκιναρά, όπου έχει ιδιοκτησία η Μονή Πετράκη.

Όμως η "αξιοποίηση" της έκτασης αυτής δεν μπορεί να γίνει δεδομένου ότι είναι εντός της ζώνης προστασίας του Πεντελικού. Καλό λοιπόν θα είναι να την εξαιρέσουν από τα σχέδιά τους.

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Πραγματοποιούμε διαρκείς συναντήσεις σχετικά με το Αμαλία Φλέμιγκ. Το Νοσοκομειο μπορεί και πρέπει να παραμείνει ως Γενικό Νοσοκομείο στα Μελίσσια

Χθες και σήμερα έχω πολλές συναντήσεις για το θέμα του νοσοκομείου Αμαλία Φλέμιγκ. Έχουμε διαμορφώσει μια καλή άποψη για την κατάσταση και τους στόχους του Υπουργείου. Ρητά δηλώνω ότι το νοσοκομείο μπορεί να παραμείνει με τη μορφή Γενικού Νοσοκομείου και παράλληλα να υλοποιηθούν και οι στόχοι που θέτει το Υπουργείο.

Συνεχίζουμε σήμερα τις επαφές μας και άμεσα θα ενημερώσουμε για την εξέλιξή του θέματος.

Ο κ. Στεργίου έχει επιλέξει συνειδητά την όξυνση νομίζοντας ότι έτσι θα αποφύγει την εκλογική του συντριβή



Είναι προφανές ότι ο κ. Στεργίου προκειμένου να καλύψει την ανεπάρκειά του και την παντελή έλλειψη έργου από τη διοίκησή του, έχει επιλέξει την οξεία πόλωση στην πορεία του προς τις εκλογές.

Η χαμένη τετραετία που διαπιστώνουν όλο και περισσότερο οι πολίτες, η έλλειψη έργου και η στασιμότητα σε όλες τις δημοτικές υποθέσεις, τον οδηγούν να λέει συνέχεια τις ίδιες ανοησίες. Εδώ και 2,5 χρόνια λέει τα ίδια και τα ίδια, παρόλο που έχει λάβει δημόσιες απαντήσεις οι οποίες είναι δημοσιευμένες στην ιστοσελίδα μας στο διαδίκτυο. Περσινά ξινά σταφύλια λοιπόν "φίλτατε" κ. Στεργίου. 

Το μόνο που καταφέρνει με αυτή του την τακτική είναι να γίνεται γραφικός, βαρετός και να χάνει φίλους και στελέχη που έρχονται προς τα εμάς. Τον ευχαριστούμε θερμά για αυτή του την υπηρεσία.

Κατανοούμε βέβαια τη δυσχερή του θέση. Για όσα μας κατηγορεί, θα κληθεί να δώσει από το Σεπτέμβριο συγκεκριμένες απαντήσεις. Ξέρει καλυτέρα από τον κάθε ένα, ότι με το να χαρίσει δημοτικά τέλη 1.000.000 ευρώ το χρόνο στις Τράπεζες και στις μεγάλες επιχειρήσεις, έχει μειώσει τα τακτικά έσοδα του δήμου, έχει δημιουργήσει λειτουργικά ελλείμματα, έχει μειώσει επικίνδυνα τα διαθέσιμα του Δήμου, με αποτέλεσμα ο Δήμος να οδηγείται στα βράχια, συνέπεια των απαράδεκτων επιλογών του. 

Γνωρίζει επίσης ότι τα μεγάλα ανοικτά θέματα της θητείας του στην Παλαιά Πεντέλη, όπως της μη είσπραξης ΤΑΠ από τους κατοίκους επί μια δεκαετία, που είχε απώλεια εσόδων για το Δήμο 1,2 εκατ. ευρώ και τα χρήματα που εισέπραξε παράνομα από τους δημότες για αγωγούς αποχέτευσης 1,5 εκατ. ευρώ, τα οποία θα κληθεί να επιστρέψει ο Δήμος, το οδηγούν σε δικαστικες πειρπέτειες που πιθανά να οδηγήσουν ακόμα και στην έκπτωση από το αξίωμά του για το βαρύτατο αδίκημα της μη βεβαίωσης εσόδων ΤΑΠ ύψους 250.000 ευρώ στους κατοίκους της Παλαιάς Πεντέλης.

Κατανοούμε λοιπόν τον πανικό ενός ανθρώπου που καταρρέει,  που δεν έχει κανένα όραμα για το μέλλον της πόλης, που αδυνατεί να παρακολουθήσει τις σύγχρονες εξελίξεις στην αυτοδιοίκηση και στην κοινωνία. Θα υπομείνουμε την όξυνσή του και τα ψέματά του για 9 μήνες ακόμα...

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Συνάντηση με τον Άδωνι Γεωργιάδη για το θέμα του Νοσοκομείου Αμαλία Φλέμιγκ στα Μελίσσια

Στη συνάντηση που είχαμε πριν μια ωρα με τον Υπουργό Υγείας κ. Αδωνι Γεωργιάδη, τον Γεν. Γραμματεα κ. Πελοπίδα Καλλιρη και τον Διοικητή της Α Υ.ΠΕ. κ. Βασίλη Κοντοζαμανη, είχαμε τα εξής:

Ρητή δήλωση του Υπουργού οτι δεν θα υπάρξει καμία απομάκρυνση εργαζόμενου από το χώρο της υγείας, άρα και από το Νοσοκομείο Αμαλια Φλεμιγκ.

Θα γίνει Διοικητική Ενοποίηση του Παίδων Πεντέλης με το Σισμανόγλειο και το Αμαλια Φλεμιγκ

Δημιουργία μονάδας αποκατάστασης στο Αμαλια Φλέμιγκ.

Το σχέδιο μετακινησης κλινικών από το Αμαλια Φλεμιγκ στο Σισμανόγλειο θα διαμορφωθεί σε μερικές μέρες και θα μας γνωστοποιηθεί.

Στη συζήτηση θέσαμε τις ακόλουθες παραμέτρους.

1. Να υπάρξει μακροχρόνιος σχεδιασμός, άρα να μην έχουμε στο μέλλον ξανά θέμα με το Αμαλια Φλεμιγκ.

2. Οι κλινικές του Αμαλια Φλεμιγκ που λειτουργούν σωστά και εξυπηρετούν τους πολίτες να παραμείνουν ως έχουν.

3. Πριν ανακοινωθούν οι αλλαγές να έχουμε αναλυτική ενημέρωση (καθότι ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες).

Και τα τρία θέματα έγιναν δεκτά από τον Υπουργό και τους συνεργάτες του.

Ηταν μια καλή ενημερωτική συνάντηση που έβαλε κάποια πράγματα στη θέση τους.

Αναμένουμε, δεν εφησυχάζουμε μέχρι να δούμε το τελικό σχέδιο το οποίο δεν πρεπει να αλλάζει τη φιλοσοφία του νοσοκομείου Αμαλια Φλέμιγκ και δεν πρεπει να επηρεάζει αρνητικά την αποτελεσματικότητά του και τις παρεχόμενες υψηλές υπηρεσίες του προς τους πολίτες.

Παρακολουθούμε στενά το θεμα και στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας θα παρακολουθούμε την εξέλιξη της πρότασης σχετικά με το μέλλον των κλινικών του Αμαλια Φλέμιγκ.