Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ -Τετάρτη 4/12/2013 – 7.15 μμ – Αίθουσα Πνευματικής Κίνησης Βορείων Προαστίων

Προσκαλούμε τους εκπροσώπους του τοπικού μας τύπου την

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013 στις 7.15 μμ

στην αίθουσα της Πνευματικής Κίνησης Βορείων Προαστίων (Μικράς Ασίας 12 & 17ης Νοέμβρη, Μελίσσια)

σε συνέντευξη τύπου των στελεχών της νέας δημοτικής κίνησης με θέμα:

"Τρέχουσες εξελίξεις στα δημοτικά δρώμενα του Δήμου Πεντέλης"




Από το γραφείο τύπου της νέας δημοτικής κίνησης

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Εννέα επώνυμοι συμπολίτες μας Μελισσιώτες στηρίζουν τη νέα δημοτική κίνηση που δημιουργείται με υποψήφιο Δήμαρχο το Μανώλη Γραφάκο



Εννέα συμπολίτες μας από τα Μελίσσια με δηλώσεις στήριξης, τάσσονται υπέρ της νέας δημοτικής κίνησης που δημιουργείται εν όψει των δημοτικών εκλογών με επικεφαλής τον πρώην Δήμαρχο Μελισσίων, Μανώλη Γραφάκο. Σημειώνουμε ότι η ανακοίνωση του ονόματος, των αρχών και των στόχων της νέας δημοτικής κίνησης θα γίνει την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου στο Πολιτιστικό Μελισσίων.

Πιο συγκεκριμένα, επτά συμπολίτες μας έκαναν την ακόλουθη κοινή δήλωση:
"Η σημερινή εικόνα της πόλης, ως αποτέλεσμα της τριετούς διοίκησης του Δήμου από την παρούσα δημοτική αρχή, σε συνδυασμό με την απόλυτη αδράνεια που έχει στερήσει από το Δήμο πόρους, έργα και υποδομές, μας αναγκάζει να παρέμβουμε δημόσια, να επισημάνουμε την αρνητική πορεία που έχει ο Δήμος μας και κυρίως να συμμετάσχουμε ενεργότερα ώστε ο κατήφορος αυτός να τερματιστεί.
Δραστηριοποιούμαστε επαγγελματικά και κοινωνικά στα Μελίσσια τα τελευταία 15 χρόνια. Με εξαίρεση την τελευταία τριετία, βλέπαμε τις διοικήσεις του Δήμου της πόλης μας, να έχουν θετική συνεισφορά στα Μελίσσια.
Τα τελευταία 15 χρόνια είδαμε να δημιουργούνται δύο νέοι παιδικοί σταθμοί, δύο κλειστά γυμναστήρια, το κολυμβητήριο, το κοινωνικό κέντρο. Έγιναν αναπλάσεις περιοχών, δημιουργήθηκαν δίκτυα, υπήρξε σημαντικό δίκτυο κοινωνικής προστασίας στους δημότες, υπήρχε πλούσια πολιτιστική δραστηριότητα.
Οι διοικήσεις του Δήμου εναλλάσσονταν, αλλά πάντα η νέα δημοτική αρχή συνέχιζε το έργο της προηγούμενης και η πόλη είχε συνεχή σταθερή πορεία προόδου και δημιουργίας.
Αντιθέτως την τελευταία τριετία παρατηρείται ένα άλλο τοπίο. Μια διοίκηση που δεν σέβεται τα Μελίσσια και την ιστορία τους, δεν σέβεται το έργο των προηγούμενων διοικήσεων, χωρίζει τους μελισσίωτες σε ημετέρους και μη, έχει αποξενώσει το Δήμο από την κοινωνία, είναι απούσα από τα προβλήματα της κοινωνίας, δεν έχει πράξει το παραμικρό σε έργα υποδομής, έχει αφήσει στάσιμες όλες τις μεγάλες πολεοδομικές διαδικασίες.
Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί και δεν πρέπει να συνεχιστεί.
Βλέποντας την πολιτική, αισθητική και διοικητική παρακμή της πόλης, αποφασίσαμε να παρέμβουμε ενεργά.
Είμαστε ενεργοί πολίτες, με δραστηριότητα και κοινωνική προσφορά μέσα από τον επιστημονικό και επαγγελματικό μας χώρο και θεωρούμε ότι έχουμε κι εμείς την ευθύνη που μας αναλογεί για να αλλάξει πορεία η πόλη μας.
Πλέον σε έξι μήνες θα εκλέξουμε τη νέα δημοτική αρχή. Η διοίκηση που θα αντικαταστήσει τη σημερινή αδράνεια, πρέπει να έχει αυτοδιοικητικό χαρακτήρα και προσανατολισμό, να έχει ικανούς ανθρώπους, έμπειρους αλλά και νέους και κυρίως να έχει σαφές στόχο και όραμα για το μέλλον της πόλης.
Με τα σημερινά δεδομένα, η νέα αυτοδιοικητική κίνηση που δημιουργείται με επικεφαλής τον πρώην Δήμαρχο Μελισσίων Μανώλη Γραφάκο, διαθέτει τα χαρακτηριστικά αυτά, αποκτά δυναμική στην κοινωνία και τα στελέχη που την απαρτίζουν διαθέτουν την απαιτούμενη γνώση να προσφέρουν θετικά στην πόλη.
Έχουμε υποχρέωση να στηρίξουμε και να πλαισιώσουμε την προσπάθεια αυτή. Βοηθάμε με τις όποιες δικές μας δυνάμεις και συμμετέχουμε πλέον ενεργά στη νέα δημοτική κίνηση. Πιστεύουμε ότι μπορεί να δώσει ξανά ελπίδα δημιουργίας, κοινωνικής συμμετοχής και ανάπτυξης στην πόλη μας."
1.       Δρέττας Νίκος, Πολιτικός Μηχανικός ΕΜΠ
2.       Λεονταρίδου Ευαγγελία, πτυχ.Πολιτικών επιστημών Παντείου, πρ. Πρόεδρος Πνευματικής Κίνησης Βορείων Προαστείων
3.       Μαλαχίας Γεώργιος, Δρ. Μηχανολόγος - Καθηγητής ΑΣΝΔ
4.       Σαραφίδης Ανέστης, τεχνολόγος
5.       Σκαρλάτος Δημήτριος, δικηγόρος
6.       Στεφανίδης Γιάννης, ιατρός καρδιολόγος
7.       Στρατηγός Νίκος, μουσικοσυνθέτης

Επίσης ο Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος, διπλ/χος μηχανολόγος μηχανικός, με δήλωσή του προς το Μανώλη Γραφάκο σημειώνει:
"Σας γνωρίζω ότι στις επικείμενες δημοτικές εκλογές που θα διεξαχθούν στις 18 Μαΐου του 2014, στο Δήμο Πεντέλης συμπαρατάσσομαι και στηρίζω την κίνησή σας, τίθεμαι ολόψυχα στο πλευρό σας για μια ανανέωση της δημοτικής αρχής"

Τέλος ο Λελούδας Γιώργος, συμπολίτης, ηλεκτρολόγος μηχανολόγος, σε επιστολή του προς το Μανώλη Γραφάκο σημειώνει:
Αγαπητέ Μανώλη,
Με χαρά μου παρακολουθώ τις προσπάθειες που καταβάλεις εσύ και οι συνεργάτες σου για την δημιουργία μιας δυναμικής ομάδας που θα είναι ικανή να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που υπάρχουν και που έχουν ενταθεί στον Νέο Δήμο που δημιουργήθηκε με τη συνένωση του Δήμου Μελισσίων με τη Νέα Πεντέλη και την Πεντέλη.
Πρέπει να γίνει από όλους κατανοητό ότι ο Δήμαρχος και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι που θα προκύψουν από τις επερχόμενες εκλογές δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι υπέρ της μίας ή της άλλης περιοχής.
Οι τρεις περιοχές αποτελούν ένα μεγάλο ενιαίο Δήμο και για τον Δήμο αυτό θα πρέπει να εργαστούν.
Γνωρίζοντας το όραμά σου, τις απόψεις σου, τα πιστεύω σου αλλά και τις ικανότητες σου, είμαι σίγουρος ότι θα εργαστείς εσύ και οι συνεργάτες σου για το σκοπό αυτό με αποτελεσματικότητα.
Πιστεύω ότι μπορείτε να δώσετε (παρά τους χαλεπούς καιρούς) ξανά ελπίδα δημιουργίας, και ανάπτυξης στην πόλη μας αλλά κυρίως κοινωνικής συμμετοχής, πράγμα που το έχει ανάγκη όχι μόνο ο Δήμος μας αλλά και ολόκληρη η Ελλάδα.
Σαν ενεργός πολίτης είμαι στη διάθεσή σου να βοηθήσω στο δύσκολο έργο που έχετε μπροστά σας.
Με εκτίμηση
Γεώργιος Σ. Λελούδας

Οι ανωτέρω στηρίξεις συμπολιτών μας με σημαντική προσφορά στην πόλη, ενδυναμώνουν την προσπάθειά μας και μας δημιουργούν ακόμα μεγαλύτερες ευθύνες απέναντι στην πόλη, ώστε ομαλά, χωρίς ακρότητες και άγονες αντιπαραθέσεις με τη σημερινή διοίκηση, να παρουσιάσουμε το πρόγραμμά μας στους συμπολίτες μας και με πλούσιο ανθρώπινο δυναμικό να μπορέσουμε να το υλοποιήσουμε μετά τις δημοτικές εκλογές.

Από το γραφείο τύπου της νέας δημοτικής κίνησης

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Η αντίστροφη μέτρηση για την ανακοίνωση της νέας μας δημοτικής κίνησης πλέον έχει αρχίσει. Την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου στις 11:00 πμ στο Πολιτιστικό Μελισσίων θα ανακοινώσουμε το όνομα, τους στόχους και τα στελέχη της νέας, μεγάλης, πολυσυλλεκτικής δημοτικής μας κίνησης

Η αντίστροφη μέτρηση για την ανακοίνωση της νέας μας δημοτικής κίνησης πλέον έχει αρχίσει.

Την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου στις 11:00 πμ στο Πολιτιστικό Μελισσίων θα ανακοινώσουμε το όνομα, τους στόχους και τα στελέχη της νέας, μεγάλης, πολυσυλλεκτικής δημοτικής μας κίνησης.

Οι στόχοι που θέσαμε πριν από ένα χρόνο, για τη δημιουργία ενός νέου, μεγάλου συνδυασμού που θα μπορέσει να δώσει άλλη πνοή στο Δήμο, θα επιλύσει τα σοβαρά θέματα που αφήνει πίσω της η ανίκανη διοίκηση Στεργίου, πέτυχε πλήρως.

Η νέα δημοτική παράταξη είναι έτοιμη, θα ενισχυθεί ακόμα περισσότερο με ικανά παλαιά και νέα στελέχη, οι κεντρικοί άξονες του προγράμμματός της, οι στόχοι για την κοινωνική πολιτική έχουν ολοκληρωθεί.

Έτοιμοι λοιπόν με σαφείς στόχους, ικανά πρόσωπα, ολοκληρωμένο πρόγραμμα και φυσικά όρεξη για πολύ δουλειά, ώστε η πόλη μας να κερδίσει το χαμένο έδαφος.



Απάντηση Γραφάκου στο παραλήρημα Στεργίου

Απίστευτο παραλήρημα ναρκισσισμού εμπάθειας και ψεύδους από το Στεργίου σήμερα. 

Τον κατανοώ.

Μόνο σωσίβιο στο ναυάγιο του η πόλωση.

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ με αριθμό φύλλου 403 ΑΑΠ 2013, η επανυποβολή της απαλλοτρίωσης στο ΟΤ 196 που αφορά το χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου των Μελισσίων

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ με αριθμό φύλλου 403 ΑΑΠ 2013, η επανυποβολή της απαλλοτρίωσης στο ΟΤ 196 που αφορά το χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου των Μελισσίων.

Είμαι χαρούμενος για την εξέλιξη αυτή. Δούλεψα πολύ για αυτό δεδομένου ότι η διοίκηση Στεργίου είχε την απόλυτη αδιαφορία.  Αν δεν κάναμε παρέμβαση, ο χώρος θα είχε χαθεί για το Δήμο.  Ενδεικτικά αναφέρω ότι το θέμα ήταν έτοιμο για να εισαχθεί στο ΣΥΠΟΘΑ, με αρνητική εισήγηση για το Δήμο και η διοίκηση Στεργίου δεν είχε πάρει είδηση τίποτε (το ΦΕΚ αναφέρει ότι ο Δήμος αρχικά δεν είχε τεκμηριώσει επαρκώς την πολεοδομική αναγκαιότητα της επανυποβολής της απαλλοτρίωσης!!)

Η παρουσία μας στη συνεδρίαση του ΣΥΠΟΘΑ ήταν καταλυτική.  Η αναγκαιότητα για το Δήμο, στηρίχθηκε στο δικό μας σχέδιο για δημιουργία νέας πτέρυγας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο και κατασκευή κλειστού γυμναστηρίου.  Σχέδιο που πολλά στελέχη της σημερινής διοίκησης Στεργίου είχαν πολεμήσει.

Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν. Σε ότι μας αφορά και επειδή πιστεύουμε βάσιμα ότι θα εκλεγούμε στη θέση της δημοτικής αρχής, θέτουμε ένα σαφές χρονοδιάγραμμα.

Εντός του 2014 απαλλοτριώνουμε το χώρο και άμεσα ξεκινούμε συζήτηση με τον ΟΣΚ για χρηματοδότηση του έργου. Ενός έργου που η πόλη μας το έχει ανάγκη.