Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Κατέπεσαν όλες οι κατηγορίες κατά του Μανώλη Γραφάκου. Απόλυτα αναμενόμενη ήταν για τα στελέχη της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ η απόρριψη από τον εισαγγελέα των κατηγοριών του κ. Στεργίου κατά του Μανώλη Γραφάκου για την οικονομική διαχείριση του πρώην Δήμου Μελισσίων

Η απόρριψη από τον εισαγγελέα ΟΛΩΝ των κατηγοριών του κ. Στεργίου κατά του προσώπου μου σχετικά με την οικονομική διαχείριση του πρώην Δήμου Μελισσίων, ήταν για τη ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ αναμενόμενη.

Αποτελεί όμως κόλαφο για τον κ. Στεργίου, που για να καλύψει τη διοικητική ανεπάρκειά του, την αναποτελεσματικότητά του, το μηδενικό του έργο και την αδυναμία του να μιλήσει για μέλλον και προτάσεις για την πόλη, εδώ και τρία χρόνια συστηματικά και σκόπιμα λασπολογούσε εναντίον μου.

Κατανοούμε τη δυσχερή θέση του κ. Στεργίου. Το παραμύθι του όμως δεν έχει δράκο.

Εκτός αν ο δράκος είναι ο εισαγγελέας που τον έχει παραπέμψει για πέντε κακουργήματα, καθώς και για παράβαση καθήκοντος και απιστία στην υπηρεσία κατ’ εξακολούθηση.

Δεν νομιμοποιείται λοιπόν ο κ. Στεργίου να μιλά για ηθική και εντιμότητα. Ο ίδιος έστησε το γήπεδο της ηθικής και έχασε πανηγυρικά σε αυτό.

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Ο κ. Στεργίου αποκρύπτει την τραγική οικονομική κατάσταση που έχει φέρει το Δήμου με την απόφασή του να μην εισπράττει 1.000.000 το χρόνο από τράπεζες και super market. Λάβαμε εισαγγελική παραγγελία με την οποία καλείται ο κ. Στεργίου να μας δώσει τα οικονομικά στοιχεία του Δήμου που ζητάμε

Ο κ. Στεργίου με αστεία και φθηνά τερτίπια, αρνείται να μας δώσει, όπως οφείλει, οικονομικά στοιχεία που έχουμε ζητήσει από τα μέσα Δεκεμβρίου.
Κατανοούμε τη δύσκολη θέση του.
Η οικονομική κατάσταση του Δήμου με την επιλογή του να μην εισπράττει από Τράπεζες και super market, 1.000.000 το χρόνο, έχει φέρει το Δήμο σε οικονομικό αδιέξοδο:
·         Έχει δημιουργήσει νέες υποχρεώσεις 1,5 εκατ. ευρώ τους τελευταίους 18 μήνες.
·         Έχει ελλειμματικό πλασματικό προϋπολογισμό για το 2014, 1,5 εκατ. ευρώ και προσπαθεί με αστειότητες να κάνει προεκλογικές δαπάνες το πρώτο εξάμηνο του 2014, σε βάρος του δευτέρου εξαμήνου (φυσικό να μην τον ενδιαφέρει, διότι ξέρει ότι δεν θα είναι Δήμαρχος).
·         Δεν υπάρχουν στο ταμείο του Δήμου, ποσό 1,5 εκατ. ευρώ από το τέλος 0,50 και τα έσοδα από τη ΣΑΤΑ.
Αυτή την τραγική κατάσταση που έχει φέρει το Δήμο με τις επιλογές του, προσπαθεί να αποκρύψει.
Λογαριάζει όμως χωρίς τον εισαγγελέα, ο οποίος μετά από αίτησή μας, τον καλεί να μας χορηγήσει τα οικονομικά στοιχεία που ζητάμε με εισαγγελική παραγγελία που καταθέσαμε σήμερα στο Δήμο.

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Αντιπροσωπεία της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ επισκέφθηκε το Αμαλία Φλέμιγκ και ενημερώθηκε από τη νέα διοικήτρια για τη λειτουργία του Νοσοκομείου Η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ μεθοδικά και χωρίς επικοινωνιακές κορώνες, παρεμβαίνει όπου μπορεί για να βοηθήσει τη γρήγορη αποκατάσταση της πλήρους λειτουργίας του Νοσοκομείου

Mε τους δημοτικούς Συμβούλους, Γιώργο Καρβουνάκη και Βλάσση Σιώμο, και το στέλεχος του συνδυασμού Ταξιάρχη Μπατζάκη επισκεφθήκαμε το Νοσοκομείο Αμαλία Φλέμιγκ όπου και συναντηθήκαμε με τη νέα διοικήτρια κα Ζωή Ρακοπούλου.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν να ενημερωθούμε υπεύθυνα από τη διοίκηση του Νοσοκομείου για την πορεία λειτουργίας του μετά τη διοικητική συνένωση του με το Σισμανόγλειο.

Η διοικήτρια ενημέρωσε πως μετά τη σταδιακή επιστροφή υπαλλήλων του Νοσοκομείου που είχαν τεθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας, ομαλοποιείται η λειτουργία του Νοσοκομείο. Το νοσοκομείο είναι σε εφημερία κάθε τέσσερις μέρες, ενώ λειτουργούν οι κρίσιμες κλινικές, Παθολογική, Χειρουργική, Καρδιολογική και Ορθοπεδική. Σημείωσε όμως ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης της κατάστασης, ώστε το Νοσοκομείο να αυξήσει το επίπεδο των υπηρεσιών του προς τους ασθενείς.

Τα στελέχη της Συμπολιτείας και εγώ προσωπικά τονίσαμε ότι η λειτουργία του Νοσοκομείου έχει ζωτική σημασία για την πόλη και όπως κάναμε μεθοδικά στο παρελθόν, έτσι και τώρα παρακολουθούμε από κοντά την πορεία του και με στοχευμένες παρεμβάσεις, όπου απαιτείται και στο βαθμό που είναι δυνατό, θα προσπαθήσουμε να συμβάλλουμε στη γρήγορη αποκατάσταση των όποιων δυσλειτουργιών του Νοσοκομείου.

Οι πρωτοβουλίες των στελεχών της Συμπολιτείας για το θέμα θα συνεχιστούν.

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Αντί να λέει ψέματα η διοίκηση Στεργίου, την καλούμε να μας δώσει τα οικονομικά στοιχεία που έχουμε ζητήσει. Τι προσπαθούν να κρύψουν; Τα ταμειακά ελλείμματα 1,5 εκατ. ευρώ, τις νέες υποχρεώσεις που δημιούργησαν στους προμηθευτές άλλο 1,5 εκατ. ευρώ, το λειτουργικό έλλειμμα του Δήμου, ή την τρύπα 1,5 εκατ. ευρώ που υπάρχει στον προϋπολογισμό του 2014;

Δεν έχει νόημα να απαντήσουμε στα ψεύτικα νούμερα που ακόμα μια φορά η διοίκηση Στεργίου καταφεύγει, διότι δεν μπορεί να απαντήσει στην ουσία των θεμάτων που της θίξαμε. Δεν μπορεί να απαντήσει στην ουσία της οικονομικής κατάστασης του Δήμου, που η ίδια με την επιλογή της να χαρίσει 1.000.000 ευρώ το χρόνο σε Τράπεζες και super market, έχει οδηγήσει το Δήμο σε υψηλή ελλειμματική λειτουργία, σε οικονομική ασφυξία και οικονομικό αδιέξοδο.

Τα ερωτήματα για τον κ. Στεργίου, που παραμένουν ακόμα αναπάντητα, είναι:
Γιατί δεν μας δίνει τα οικονομικά στοιχεία για την πορεία των μεγεθών του Δήμου στις 31/12/2013, που της έχουμε ζητήσει με τρεις αιτήσεις μας στις 17/12/2013 και μια στις 20/12/2013; Τι προσπαθεί να κύψει και δεν δίνει τα στοιχεία αυτά;
Πόσα είναι τα πραγματικά ταμειακά διαθέσιμα του Δήμου στις 31/12/2013; Μήπως δεν ξεπερνούν τις 125.000 ευρώ; Μήπως λοιπόν δεν υπάρχουν στο ταμείο του Δήμου τα χρήματα του τέλους 0,50, περίπου 1.000.000 ευρώ, τα χρήματα της ΣΑΤΑ 530.000 ευρώ, τα χρήματα για μισθοδοσία υπαλλήλων και ασφαλιστικές εισφορές;
Πόσα χρήματα οφείλει σε προμηθευτές ο Δήμος και τα Νομικά του Πρόσωπα;
Γιατί δεν μπορεί να κλείσει την τρύπα 1,5 εκατ. ευρώ που υπάρχει στον προϋπολογισμό του Δήμου 2014 και την έχει καλύψει με πλασματική εγγραφή στα ταμειακά διαθέσιμα του Δήμου;
Τι προσπαθεί να πετύχει με αυτά; Να κάνει δαπάνες προεκλογικού χαρακτήρα μέχρι το Μάιο του 2014, σε βάρος του δεύτερου εξαμήνου;

Δεν ρωτάμε τι θα κάνει το δεύτερο εξάμηνο του 2014. Εκεί έχει απαντήσει ο ίδιος με τις πράξεις του. Γνωρίζει καλά ότι θα έχει φύγει άρα δεν τον ενδιαφέρει.
Η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ εντός Μαρτίου σε ειδική συνέντευξη τύπου που θα δώσει, θα παρουσιάσει την οικονομική κατάσταση του Δήμου, με συγκεκριμένα στοιχεία.

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Εντυπωσιακή η συμμετοχή των συμπολιτών μας στον ετήσιο χορό της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. Όλοι όσοι συμμετέχουμε στη ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ, δεν μας ενώνει η ματαιοδοξία μας για την εξουσία, αλλά η διαπίστωση της ανικανότητας της σημερινής διοίκησης του Δήμου. Μας ενώνει το κοινό πρόγραμμα που έχουμε για την πόλη μας. Θα κερδίσουμε διότι έχουμε το ηθικό πλεονέκτημα

Ασφυκτικά γεμάτο ήταν την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου το βράδυ το κέντρο Μαγγίνας στα Μελίσσια στο χορό που οργάνωσε η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ. Κατά τη διάρκεια του χορού κόπηκε και η πρωτοχρονιάτικη πίτα του Συνδυασμού. Η συμμετοχή των συμπολιτών μας ήταν εντυπωσιακή και ξεπέρασε για ακόμα μια φορά κάθε προσδοκία.

Ευχαριστούμε τους συμμετέχοντες για την παρουσία τους που δίνει δύναμη στο συνδυασμό να προχωρήσει πιο δυναμικά τη δράση του για τη βελτίωση των συνθηκών ζωής στην πόλη μας.

Η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ δε δημιουργήθηκε από τη ματαιοδοξία των στελεχών της, αλλά από την κοινή τους πεποίθηση ότι η σημερινή διοίκηση του Δήμου δεν ενδιαφέρεται για τίποτε άλλο από το να κρατηθεί στην εξουσία με κάθε τρόπο και μετέρχεται μέσων που δεν εκφράζουν ούτε την πλειοψηφία των αιρετών, ούτε των πολιτών. Δημιουργήθηκε από την ανυπαρξία, ανικανότητα και αναποτελεσματικότητα της διοίκησης σε όλα τα μεγάλα θέματα της πόλης, κυρίως στα πολεοδομικά.  Δεν έχει γίνει στην πόλη απολύτως τίποτε. "Ούτε ένα ευρώ δεν έχει φέρει στο Δήμο η σημερινή διοίκηση".

Είμαι βέβαιος ότι η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ θα κερδίσει τις προσεχείς δημοτικές εκλογές, διότι έχει ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο πρόγραμμα για την πόλη. Έχει όμως σήμερα το ηθικό πλεονέκτημα, έναντι του κ. Στεργίου, αφού δεν πορεύεται με τις πρακτικές του ’80 και του ’90, τάζοντας θέσεις και ρίχνοντας λάσπη στους αντιπάλους, όπως κάνει κατά κόρο ο ίδιος ο κ. Στεργίου.  Περίτρανη απόδειξη για αυτό είναι το γεγονός ότι η λάσπη που έριξε ο κ. Στεργίου κατέρρευσε.

Έχουμε σαφείς ενδείξεις, που αποδεικνύουν ότι έχουμε τη δυνατότητα να πετύχουμε από την πρώτη Κυριακή, ένα σαφές καθαρό προβάδισμα, ένα αίσιο και νικηφόρο αποτέλεσμα. Καλώ τους πολίτες να συμπαρασταθούν στη ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ, διότι επιλογή της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ είναι να στηρίζεται στην κοινωνία και στους πολίτες και όχι στο σύστημα διαπλοκής, στα μεγάλα επιχειρηματικά, πολιτικά και εκδοτικά συμφέροντα.  Το μήνυμά μας είναι καθαρό: Η επόμενη εκλογική διαδικασία αφορά όλους τους κατοίκους της πόλης.  Μπορούμε καλύτερα, είμαστε καλύτεροι, είμαστε περισσότεροι, έχουμε το ηθικό πλεονέκτημα και για αυτό θα κερδίσουμε.

Στην εκδήλωση μας παραβρέθηκαν όλοι οι Δημοτικοί και τοπικοί Σύμβουλοι της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, τα μέλη της πολιτικής της γραμματείας και όλα της τα στελέχη.

Τέλος μεταξύ των παρευρισκομένων ήταν εξέχουσες προσωπικότητες της πόλης μας, ο πρώην Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κ. Άγγελος Ζησιμόπουλος, ο Αντιστράτηγος ε.α. της πυροσβεστικής κ. Τάσος Βλάχος, οι πρώην Αντιδήμαρχοι Μελισσίων Χρήστος Παναγιωτίδης και Νίκος Χατζηαδάμ, οι πρώην Δημοτικοί Σύμβουλοι Μελισσίων κ. Διαμαντής Παππάς, ο κ. Χρήστος Κάζος, ο κ. Χρήστος Ποποβίδης, καθώς και οι πρώην δημοτικοί σύμβουλοι Νέας Πεντέλης Νίκος Χριστοδουλόπουλος, Κώστας Μαργαρίτης, Αλέκος Κολαξίδης και η κα Ελένη Κωνσταντοπούλου από τη Νέα Πεντέλη.