Πρώην Δήμαρχος Μελισσίων
Γενικός Γραμματέας Δήμου Μεταμόρφωσης

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Το blog μου

Δημιούργησα το blog αυτό ώστε δημόσια να αποτυπώνονται οι θέσεις μου για την τοπική αυτοδιοίκηση, τη δράση μου στο Δήμο Πεντέλης, αλλά και η δουλειά που κάνω ως Γενικός Γραμματέας στο Δήμο Μεταμόρφωσης.

Πιστεύω ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει τις προϋποθέσεις να επιλύσει σημαντικά προβλήματα της κοινωνίας και εκτιμώ ότι είναι ο θεσμός που στο μέλλον θα ενισχύεται αποκτώντας όλο και περισσότερες δυνατότητες.

Για να είναι αποτελεσματική πρέπει να αποφύγει τις παθογένειες και τις συμπεριφορές που είχαν ως αποτέλεσμα την απαξίωση του πολιτικού συστήματος της χώρας μας.

Πιστεύω στο δημόσιο διάλογο για τα θέματα που απασχολούν τους πολίτες, ως το μόνο μέσο επίλυσης των προβλημάτων.

Δεν είναι στη φιλοσοφία μου η παραπολιτική, το παρασκήνιο, οι ψίθυροι, οι ανούσιες και οι προσωπικές αντιπαραθέσεις. Δεν είναι στη φιλοσοφία μου ο λαϊκισμός και δημαγωγία, η σκανδαλολογία και η λάσπη στους άλλους.

Όσοι χρησιμοποιούν τέτοιες πρακτικές, το κάνουν για να κρύψουν την ανεπάρκεια των απόψεών τους, της δράσης τους και κυρίως για να κρύψουν την αναποτελεσματικότητά τους.

Προσωπικά μπορώ να υπερασπιστώ τις απόψεις μου για την τοπική αυτοδιοίκηση,για την πόλη των Μελισσίων και της Πεντέλης. Μπορώ να υπερασπιστώ το έργο που κάναμε στα Μελίσσια, καθώς και τις θέσεις μας για το μέλλον της πόλης μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.